مقایسه نمایشگر فبلت گلکسی نوت 10 با نوت 9

فبلت گلکسی نوت 10 به نمایشگر 6.66 اینچی مجهز می‌شود

فبلت گلکسی نوت 10 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 10) به نمایشگر بزرگتر 6.66 اینچی مجهز می‌شود. این درحالیست که نوت 9 فعلی از نمایشگر 6.44 اینچی بهره می‌برد.

منابعی فعال در صنعت موبایل ادعا کرده‌اند که فبلت گلکسی نوت 10 سامسونگ به یک نمایشگر 6.66 اینچی مجهز خواهد بود. این، بخشی از مشخصات فنی است که بین سامسونگ موبایل و سامسونگ دیسپلی دست به دست شده است، پس این سازنده پنل از هم اکنون کار بر روی یک پنل Super AMOLED بزرگتر را آغاز کرده است.

مقایسه نمایشگر فبلت گلکسی نوت 10 با نوت 9

فبلت گلکسی نوت 9 فعلی سامسونگ از یک نمایشگر با اندازه 6.4 اینچی بهره می‌برد و انتظار می‌رود پرچمدار بعدی سری نوت ارائه کننده 8 درصد فضای نمایشگر بیشتر نسبت به آن باشد. توجه داشته باشید، در حالی که آیفون ایکس اس مکس اپل از یک نمایشگر 6.5 اینچی برخوردار است، نسبت ابعاد و قسمت ناچ آن فضای قابل استفاده‌ی واقعی کمتری را نسبت به نمایشگر گلکسی نوت 9 به ارمغان می‌آورند.

اما در خانواده Galaxy S10 اوضاع متفاوت است. یکی از سه مدل گلکسی اس 10 سامسونگ به نام گلکسی اس 10 پلاس، از یک نمایشگر 6.44 اینچی بهره‌مند خواهد بود. دو مدل دیگر مشابه اس 9 و اس 9 پلاس فعلی، به نمایشگرهای 5.8 اینچی و 6.2 اینچی تجهیز می‌شوند.

به هر ترتیب فبلت گلکسی نوت 10 سامسونگ با کدنام Da Vinci رویت شده است. نام نوت 10 ظاهرا تایید شده است، اما سامسونگ احتمالا قصد دارد نام گذاری خانواده گلکسی اس 10 قابل عرضه در نیمه نخست سال آینده میلادی را تغییر دهد. اگر متعجب شده‌اید که چرا مشخصات فنی فبلت Galaxy Note 10 از همین حالا به بیرون درز پیدا کرده است، باید گفت که توسعه این گوشی طولانی‌تر از سری اس بوده و در نتیجه یک محصول بهتر نیز ارائه خواهد شد. طراحی گلکسی اس 10 نیز در ماه آوریل به سرانجام رسید و تا نمایشگاه MWC که بهار سال 2019 برگزار می‌شود، معرفی نخواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خیلی بزرگ نیست؟؟

  2. خب مثلا که چی