نیسان جوک 2019

نیسان جوک 2019 با چه امکانات و مشخصاتی عرضه می‌شود؟

نیسان جوک 2019 که رونمایی موفقی در نمایشگاه ژنو 2018 داشته است، اکنون در بازار بریتانیا عرضه می‌شود. در ادامه به بررسی مشخصات، امکانات و قیمت خودرو Nissan Juke 2019 می‌پردازیم.

شرکت نیسان در نمایشگاه ژنو 2018 که در چند ماه قبل برگزار شد از محصول جدید خود با نام نیسان جوک 2019 رونمایی کرد. این خودرو یک کراس اوور کوچک با برخی تغییرات ظاهری و تریم‌های مختلف کابین به بازار عرضه می‌شود. تا عرضه نسل جدید نیسان جوک که سال بعد رونمایی خواهد شد، این خودرو به خوبی نیاز علاقه‌مندان را تامین می‌کند.

نیسان جوک 2019

نیسان جوک 2019 ؛ محبوب‌ترین محصول Nissan

معاونت بازاریابی و فروش شرکت نیسان اروپا درباره محصول جدید خود سخن گفت و اعلام کرد این خودرو در مقابل سایر کراس اوور‌های کلاس ‌B، یک محصول پیشرو محسوب می‌شود و جزو پرطرفدارترین محصولات این شرکت قرار می‌گیرد. به دلیل تغییراتی که در ظاهر بیرونی و کابین آن ایجاد شده است، نیسان جوک 2019 بیش از پیش متمایز شده و انتخاب‌های مشتری را افزایش خواهد داد.

نیسان جوک 2019
فیس لیفت جوک در بریتانیا از 15 هزار و 550 پوند یا 20 هزار و 82 دلار قیمت‌گذاری خواهد شد. شما با این پول می‌توانید تریم ویزیا این خودرو را خریداری کنید. نیسان جوک در این تریم به صورت استاندارد از دی‌لایت‌های LED، آینه‌های برقی، سیستم تهویه مطبوع، شیشه‌های عقب و جلوی برقی و سیستم صوتی CD با پورت AUX بهره می‌برد.

نیسان جوک 2019

در سطح بالا‌تر، خودرو نیسان جوک با تریم Acenta قرار می‌گیرد که این خودرو نیز علاوه بر امکانات مدل قبلی به مه‌شکن‌های LED، سیستم کنترل دینامیک نیسان، سیستم تهویه مطبوع خودکار، شیشه‌های عقب دودی، بلوتوث و پورت USB مجهز است.

نیسان جوک 2019

مدل بعدی نیسان جوک Bose Personal ادیشن نام دارد که از تجهیزاتی نظیر صندلی‌های چرمی، استارت و ورود بدون کلید، سیستم اطلاعات-سرگرمی نیسان کانکت، سیستم صوتی با کیفیت Bose،‌ چراغ‌های جلوی خودکار، آینه‌های تاشو برقی و دوربین دنده عقب برخوردار است.

در مدل آخر به نیسان جوک 2019 تریم تکنا می‌رسیم که پرچمدار این خانواده شناخته می‌شود. این مدل نیز به امکاناتی نظیر دوربین 360 درجه، هشدار خروج از مسیر و نقاط کور، صندلی‌های جلوی تمام چرم و گرم‌شونده مجهز است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. ما خودمون نیسان آبی داریم

  2. نیسانای اونا و نیسانای ما

  3. اینا نیسان دارن ما هم نیسان داریم