مدیرعامل سایپا

محمد رضا سروش مدیرعامل سایپا شد

هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل جدید سایپا و جایگزین محسن قاسم جهرودی را انتخاب کرد. به این ترتیب محمدرضا سروش به عنوان مدیرعامل سایپا معرفی شده است.

محمدرضا سروش به عنوان مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا انتخاب و معرفی شد. در روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون تغییر مدیرعامل سایپا به گوش می‌رسید و سرانجام هیات مدیره این گروه خودروسازی، مدیرعامل جدید خود را معرفی کرده است. پیش از این، محسن قاسم جهرودی به عنوان مدیرعامل سایپا فعالیت می‌کرد. وی حدود یک سال پیش به این سمت منصوب شده بود و حالا جای خود را به فرد دیگری داده است.

سابقه‌ی جدیدترین مدیرعامل سایپا

محمدرضا سروش، فردی است که از این پس به عنوان مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا فعالیت خواهد کرد. وی در مقطع لیسانس در رشته مهندسی مکانیک دانشکده فنی دانشگاه تهران درس خواند و مدرک فوق لیسانس مهندسی صنایع (مدیریت سیستم‌ها و بهره‌وری) از دانشگاه صنعتی شریف و مدیریت مالی و استراتژیک (DBA) در مقطع دکترا را اخذ کرده است.

مدیرعامل سایپا

محمدرضا سروش از سال 1390 تا 1394 مدیرعامل و عضو هیات مدیره گروه بهمن بود و پیش از آن از سال‌های 1376 تا 1386 به عنوان مدیرعامل گروه بهمن و از سال‌های 1374 تا 1376 به عنوان معاون توسعه ساخت داخل گروه بهمن فعالیت می‌کرد. همچنین وی مدتی رئیس هیات مدیره شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران بود.