ماشین ظرفشویی جدید ال جی

ماشین ظرفشویی جدید ال جی با قدرت بخار در مصرف آب صرفه‌جویی می‌کند

ماشین ظرفشویی جدید ال جی با قدرت بی نظیر بخار به کمک سرآشپز می‌آید و در مصرف آب و برق و همین‌طور در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند. در ادامه با ویژگی‌های این ماشین ظرفشویی جدید بیشتر آشنا می‌شویم.

چه کسی بدش می‌آید از وقت خود نهایت استفاده را کرده و اوقات بیشتری با خانواده بگذارند؟ مسلما هیچ‌کس. ولی درگیری‌های روزمره در کنار کارهای خانه باعث شده تا نه تنها وقت کافی برای خانواده و فرزندانمان نداشته باشیم، بلکه همه چیز را سرسری و بدون تمرکز کافی انجام دهیم. از کارهای شخصی گرفته تا کارهایی مثل ساختن یک غذای خانگی خوشمزه.

خوشبختانه راه حل‌های زیادی برای سازماندهی هر چه‌ بیشتر وقتمان داریم. اولین و مهم‌ترین کار این است که کارهای جانبی خود را به لوازم مدرن و هوشمند بسپاریم. لوازمی مثل ماشین ظرفشویی جدید ال جی با در نظر گرفتن نیازهای ما، در کمترین زمان ممکن و با کمترین انرژی مصرفی کار وقت‌گیر و خسته‌کننده شستن ظرف‌ها را انجام می‌دهد. فلسفه مصرف پایین در کنار تمیزی فوق‌العاده ظرف‌ها همیشه در سری ظرفشویی های ال جی رعایت شده و این بار با سری جدید محصولات این شرکت به مرحله کاملا جدیدی ارتقا پیدا کرده است. سری جدید ظرفشویی های ال جی با استفاده از بخار نه تنها مصرف آب و برق را به حداقل ممکن رسانده، بلکه نیاز به شستشوی ظرف‌ها قبل از قرار دادن از ماشین‌ ظرف شویی را برطرف کرده و وقت آزاد بیشتری در اختیار شما می‌گذارد. وقتی که می‌توان به جای آن به سراغ آشپزی و ساخت غذاهای خانگی رفت و زمان بیشتری را با خانواده گذراند.

ماشین ظرفشویی جدید ال جی

ماشین ظرفشویی بخارشوی ال جی با سیستم خاص شستشوی بخار خاص خود نیاز به شستشوی اولیه ظرف‌ها را برطرف می‌کند. این مدل با استفاده از سه برنامه شستشو یعنی بخار ملایم، شستشوی دوگانه بخار و شستشوی با بخار قدرتمند علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف آب، ظروف کثیف خود را به صورت یکنواخت و بسیار تمیز بشورید. با استفاده از این سیستم دیگر هیچ‌گاه نیاز به شستشوی دوباره ظروف اضافی نخواهید داشت. با سیستم بخارشوی ال جی دیگر نیازی به شستشوی اولیه ظروف بسیار کثیف نخواهید داشت، زیرا این سیستم قدرتمند امکان شستشوی دقیق ظروف با هر سطح کثیفی را خواهد داشت.

سیستم شستشوی خاص ماشین ظرفشویی جدید ال جی به طور متناوب جهت پاشیدن آب را به سمت سبد بالا و سبد پایین تغییر می‌دهد. از آنجا که در هر زمان یک سیستم آب‌فشان در حال کار است، فشار آب قدرتمندتر و کارایی شستشوی بهتری را در اختیار شما می‌گذارد. همچنین باعث کاهش هزینه آب و برق می‌شود. برنامه‌های گوناگون ماشین های ظرفشویی ال جی، از قبیل Pre-Wash که برای ظرف‌های بسیار کثیف به کار می‌رود، Rinse Plus که برای آبکشی مجدد ظروف به منظور از بین بردن اثر ماده تمیزکننده به کار می‌رود و برنامه نصف ظرفیت (Half Load) برای شستشوی حجم کمی از ظروف (شستشوی مجزای طبقات) به همراه دیگر برنامه‌ها، به بهترین نحو پاکیزگی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

مصرف انرژی ماشین ظرفشویی جدید ال جی

مصرف انرژی این محصول درجه +++A را به خود اختصاص داده است. یعنی بیشترین صرفه‌جویی ممکن در هزینه آب و برق مصرفی. موتور دایرکت درایو اینورتر در کنار کاهش مصرف انرژی، نسبت به بقیه ماشین‌های ظرف‌شویی، 10 لیتر فضای بیشتری در اختیارتان خواهد گذاشت. در ماشین های ظرفشویی معمولی پمپ، موتور و المنت هیتر به صورت افقی قرار می‌گیرد، در حالی که در ماشین ظرفشویی جدید ال جی قطعات فوق به صورت فشرده و به حالت عمودی قرار گرفته‌اند، بنابراین فضای بیشتری برای قرارگیری ظروف ایجاد شده است. تفاوت در اندازه موتور منجر به ایجاد فضای بیشتری در محفظه داخل شده و در نتیجه قرارگیری ظروف با ابعاد بزرگ‌تر را ممکن می‌سازد. به علاوه موتور اینورتر به نسبت بقیه رقبا صدای خیلی کمتری تولید می‌کند. یعنی کاهش صدا به میزان 38 دسی‌بل در مقایسه با 45 دسی‌بل در ماشین‌ظرفشویی‌هایی معمولی.

پس از اتمام شستشو، معمولا فضای داخلی محفظه تا حدی مرطوب است. رطوبت محفظه شستشو، عامل مناسبی برای تکثیر باکتری‌های باقیمانده است. لامپ اشعه ماورای بنفش  با ساطع کردن اشعه، ساختار DNA باکتری‌ها را تخریب و مانع از تکثیر آنها می‌شود. لامپ ماورای بنفش در سمت راست محفظه قرار گرفته است و در صورت انتخاب گزینه UV، پس از اتمام عمل خشک‌کن فعال می‌شود.

با این ظرفشویی دیگر لازم نیست نگران وقت کم باشید و می‌توانید خرید غذای آماده را کاملا بی‌خیال شوید. چرا که کلی وقت برای آماده کردن غذا و نشان دادن ذوق و سلیقه خودتون دارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. مگه تمیز میکنه>؟؟؟

  2. اینا به فکر چه چیزا که نیستن

  3. چه خوب چه کار خوبی کردن

  4. والا خوب به این میگن علم کاربردی

  5. هر کدوم از اینا برای هر خونه ای واجبه