شرکت مفتاح رهنورد

بلاتکلیفی مشتریان شرکت مفتاح رهنورد برای دریافت خودروهای ثبت نامی

بلاتکلیفی مشتریان شرکت مفتاح رهنورد برای تحویل خودروهای خود همچنان ادامه دارد. این متقاضیان که به امید خریدن خودروهای لوکس با این واردکننده خودرو معامله کرده‌اند، پس از دستگیری رئیس شرکت مفتاح رهنورد مشکلاتشان دو چندان شده است.

میثم رضایی، مدیرعامل شرکت مفتاح رهنورد که به عنوان یکی از واردکنندگان خودروهای لوکس شناخته می‌شود، در ماه قبل توسط دستگاه قضایی بازداشت شد و به همین علت بلاتکلیفی مشتریان مفتاح رهنورد را به دنبال داشت. میثم رضایی در دو سال قبل انجمن صنفی کارفرمایی واردکنندگان خودرو را ایجاد کرد و با سمت ریاست به فعالیت در این انجمن مشغول شد.

جعفری دولت آبادی، دادستان تهران در 17 شهریور در خصوص پرونده مدیرعامل شرکت مفتاح رهنورد بیان کرد حدود دو هفته قبل شخصی به خروج از مرزهای غربی کشور اقدام کرده بود که با هوشیاری وزارت اطلاعات دستگیر شد و به مراجع قضایی تحویل گردید. این فرد، شاکی‌های خصوصی زیادی دارد و فروش خودروهای زیادی را تعهد کرده و در حال حاضر پرونده او در مرحله بازجویی قرار گرفته است.

بلاتکلیفی مشتریان شرکت مفتاح رهنورد

برخی از مشتریان این شرکت جهت تحویل خودرو خود با مشکل مواجه شده‌اند و با وجود پرداخت وجه و پیش خرید خودرو، نتوانستند ماشین خود را دریافت کنند. یکی از مشتریان مفتاح رهنورد در خصوص مشکل خود عنوان کرد در تیر ماه سال 96 خودروی النترا 2014 خود را برای ثبت نام خودروی جدید فروختم. با اینکه تحویل خودرو ثبت نامی برای مهرماه 96 تعیین شده بود در زمان مقرر به شرکت مراجعه کردم که گفتند الان خودرویی برای تحویل موجود نیست، ولی قراردادتان تمدید و خودرویی دیگر تحویل می‌شود.

این فرد مالباخته در ادامه گفت وعده جدید این شرکت هم تحقق نیافت و پس از گذشت یک سال از زمان مقرر شده، نه خودرو تحویل داده شد و نه پول واریزی ما را عودت دادند. علاوه بر من حدودا 1400 نفر دیگر از این شرکت خودرو پیش خرید کرده‌اند که آنها نیز نتوانستند خودرو و پول خود را پس بگیرند. همچنین تاکنون چندین بار برای مشکل خود تجمع کرده‌ایم که هیچکس پاسخگوی مشکل ما نبوده‌ است.

شرکت مفتاح رهنورد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اره همین حور بتشینن تا به اسمشون دربیاد

  2. اینا نباید میرفتن بخرن از این شکرت ها بیدرو پیکر

  3. ای بدبختی مگه میشه یه کمپانی پول بگیره ماشین نده بزنه بره هیچ کسم جلوشو نگیره

  4. فقط توی ایرانه از چیزا عادیه و پیش میاد