مشخصات هواوی میت 20

مقایسه مشخصات هواوی میت 20 با هواوی میت 10 ؛ تغییرات در چیست؟

بعد از معرفی گوشی های جدید هواوی، حالا زمان آن رسیده است تا مشخصات هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) را شانه به شانه نسل قبلی، با میت 10 (Huawei Mate 10) مقایسه کنیم.

پرچمداران سری Mate 10 هواوی از بهترین محصولات سال 2017 میلادی بودند که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفتند. بهره‌گیری از تراشه مبتنی بر هوش مصنوعی کایرین 970 در کنار نمایشگر تمام‌صفحه، میت 10 را به یکی از گوشی های قدرتمند تبدیل می‌کرد. علی‌رغم عرضه بسیاری از گوشی ها با نمایشگر کشیده، این تلفن هوشمند به صفحه نمایش 16:9 مجهز شده بود و کاربران می‌توانستند از دکمه هوم در بخش جلویی استفاده کنند.

حالا نسل جدید این اسمارت فون با صفحه نمایشی بزرگتر، نمایشگری کم‌حاشیه‌تر، پردازنده‌ای قوی‌تر و البته سیستم دوربین پیشرفته‌تر معرفی شده است تا شاهد یک ارتقای کامل در مقایسه با نسل قبل باشیم. سازندگان به جای استفاده از دوربین 12 + 20 مگاپیکسلی، از دوربین 12 + 16 + 8 مگاپیکسلی بهره برده‌اند تا بتوان تصاویر را با کیفیتی بالا ثبت کرد. علاوه بر این، حالا قابلیت‌های هوش مصنوعی بسیار بیشتری برای دوربین هواوی میت 20 در نظر گرفته شده است که به واسطه آنها می‌توان تجربه‌ای متفاوت از عکاسی داشت.

در ادامه، با مقایسه مشخصات این تلفن های هوشمند، نگاهی دقیق‌تر به تفاوت‌های دو نسل اخیر گوشی های سری Mate خواهیم داشت.

مقایسه مشخصات هواوی میت 20 و میت 10

مشخصات هواوی میت 20

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. الان میشه بگین شماها به چی میگیم تغییر؟
    تقریبا همه چیش بهتر شده

  2. خب این مثلا چه تغییری کرده

  3. خیلیم بزرگ تر شده
    این خودش باعث خوشحالیه

  4. اینا اصلا نبوغ ندارن
    هیچ تغیری نکرده

  5. تغیریات چندانی نداشته

  6. فک کنم استاندارد مقاومت میت بیستو اشتباه نوشتین