مشخصات هواوی میت 20 پرو

مقایسه مشخصات هواوی میت 20 پرو با هواوی میت 10 پرو ؛ بررسی تفاوت‌ها

پرچمداران جدید هواوی سرانجام در چهار مدل مختلف معرفی شدند. به همین بهانه، در این بخش قصد مقایسه مشخصات هواوی میت 20 پرو و میت 10 پرو را داریم. تصور می‌کنید چه تفاوت‌هایی بین این تلفن های هوشمند وجود دارد؟

Huawei Mate 10 Pro یکی از برترین پرچمداران اندرویدd در سال گذشته میلادی بود. هواوی موفق شد با استفاده از یک صفحه نمایش آمولد کشیده و دوربین قدرتمند در این گوشی، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. به علاوه، میت 10 پرو از اولین گوشی هایی بود که از فناوری هوش مصنوعی بهره می‌برد. حالا در سال 2018 هستیم و بسیاری از اسمارت فون ها با قابلیت‌های AI در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند. همین موضوع نیز باعث شده تا هواوی ضمن در نظر گرفتن ویژگی‌های هوش مصنوعی بیشتر، باز هم به نوآوری پرداخته و محصولی متفاوت را پیش روی علاقه‌مندان قرار دهد.

Huawei Mate 20 Pro در کنار بهره‌گیری از صفحه نمایشی که تقریبا 88 درصد بخش جلویی دستگاه را می‌پوشاند، به دوربین سه گانه 40 مگاپیکسلی مجهز شده و با نخستین تراشه 7 نانومتری دنیا، کایرین 980، به دست کاربران می‌رسد. اگرچه میت 10 پرو دستگاهی قدرتمند و تمام‌عیار محسوب می‌شود، اما تصور می‌کنید کدام بخش‌ها در نسل جدید، بیشتر دست‌خوش تغییر شده است؟

مقایسه مشخصات هواوی میت 20 پرو و میت 10 پرو

مشخصات هواوی میت 20 پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. هرچی بالاتر باشه بهتره دادا

  2. این استاندارد ضد اب هرچی بالاتر باشه بهتره یا پایین تر

  3. میت ده هم گوشی خیلی خوبیه ها