ابعاد هواوی میت 20

مقایسه ابعاد هواوی میت 20 و میت 20 پرو با سایر گوشی های پرچمدار

گوشی های پرچمدار هواوی با نام‌های میت ۲۰ (Huawei Mate 20) و میت ۲۰ پرو رونمایی شدند. در این مطلب قصد داریم ابعاد هواوی میت 20 و هواوی میت 20 پرو را با رقیبانی چون گلکسی نوت 9، آیفون ایکس اس، گوگل پیکسل 3 ایکس ال و وان پلاس 6 مقایسه کنیم.

هواوی در لندن و با برگزاری یک کنفرانس هیجان‌انگیز از گوشی های پرچمدار جدید خود یعنی میت 20 (Huawei Mate 20) و میت 20 پرو رونمایی کرد. این گوشی‌ها با سخت افزار قدرتمند، نوآوری‌ها و قابلیت‌های کاملا جدید آمده‌اند تا به رقیبی جدی و خطرناک برای سامسونگ گلکسی نوت 9 و آیفون ایکس اس مکس تبدیل شوند.

گوشی های میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو از نظر طراحی، مشخصات و ویژگی‌ها کمی با یکدیگر متفاوت هستند و اندازه‌ی آنها نیز با هم تفاوت دارد. تاکنون در خبرهای مختلف به بررسی ویژگی‌های گوناگون سری میت 20 هواوی پرداختیم و اکنون می‌خواهیم ابعاد هواوی میت 20 و میت 20 پرو را با سایر گوشی های پرچمدار مانند گلکسی نوت 9 سامسونگ، آیفون ایکس اس مکس، گوگل پیکسل 3 ایکس ال، گلکسی اس 9 پلاس، آیفون ایکس اس و وان پلاس 6 مقایسه کنیم:

مقایسه ابعاد هواوی میت 20 با رقبا

نمای جلونمای کناره‌ها

ابعاد هواوی میت 20

ابعاد هواوی میت 20

میت 20 از نظر ارتفاع نسبت به گلکسی نوت 9 کوتاه‌تر است، اما تفاوت زیادی با آیفون ایکس اس مکس و گوگل پیکسل 3 ایکس ال ندارد. هر چهار گوشی از نظر عرض به یکدیگر نزدیک هستند، اما ضخامت میت 20 کمتر از نوت 9 و بیشتر از پرچمدار اپل و گوگل است. همچنین این گوشی از نظر وزن نیز سبک‌تر از گلکسی نوت 9 و آیفون ایکس اس مکس و تنها 4 گرم سنگین‌تر از پیکسل 3 ایکس ال است.

نمای جلونمای کناره‌ها

ابعاد هواوی میت 20

ابعاد هواوی میت 20

هواوی میت 20 از نظر ابعاد و وزن با سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس تقریبا تفاوتی ندارد، اما ارتفاع، عرض، ضخامت و حتی وزن آن نسبت به آیفون ایکس اس و وان پلاس 6 بیشتر است.

مقایسه ابعاد هواوی میت 20 پرو با رقبا

نمای جلونمای کناره‌ها

ابعاد هواوی میت 20

ابعاد هواوی میت 20

ارتفاع هواوی میت 20 پرو کمتر از گلکسی نوت 9 سامسونگ و تقریبا مشابه آیفون ایکس اس مکس و گوگل پیکسل 3 ایکس ال است. عرض این گوشی از هر سه رقیب خود کمتر بوده و ضخامت آن 2 دهم میلی‌متر کمتر از گلکسی نوت 9 و حدود 1 میلی‌متر بیشتر از آیفون ایکس اس مکس و گوگل پیکسل 3 ایکس ال است.

نمای جلونمای کناره‌ها

ابعاد هواوی میت 20

ابعاد هواوی میت 20

ابعاد هواوی میت 20 پرو تا حدودی به گوشی های گلکسی اس 9 پلاس و وان پلاس 6 نزدیک است، اما ارتفاع، عرض و ضخامت بیشتری از آیفون ایکس اس دارد. وزن این گوشی نیز دقیقا با گلکسی اس 9 پلاس یکی بوده، اما 12 گرم بیشتر از وزن آیفون ایکس اس و وان پلاس 6 است.