ابعاد هواوی میت 20

مقایسه ابعاد هواوی میت 20 و میت 20 پرو با سایر گوشی های پرچمدار

گوشی های پرچمدار هواوی با نام‌های میت ۲۰ (Huawei Mate 20) و میت ۲۰ پرو رونمایی شدند. در این مطلب قصد داریم ابعاد هواوی میت 20 و هواوی میت 20 پرو را با رقیبانی چون گلکسی نوت 9، آیفون ایکس اس، گوگل پیکسل 3 ایکس ال و وان پلاس 6 مقایسه کنیم.

هواوی در لندن و با برگزاری یک کنفرانس هیجان‌انگیز از گوشی های پرچمدار جدید خود یعنی میت 20 (Huawei Mate 20) و میت 20 پرو رونمایی کرد. این گوشی‌ها با سخت افزار قدرتمند، نوآوری‌ها و قابلیت‌های کاملا جدید آمده‌اند تا به رقیبی جدی و خطرناک برای سامسونگ گلکسی نوت 9 و آیفون ایکس اس مکس تبدیل شوند.

گوشی های میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو از نظر طراحی، مشخصات و ویژگی‌ها کمی با یکدیگر متفاوت هستند و اندازه‌ی آنها نیز با هم تفاوت دارد. تاکنون در خبرهای مختلف به بررسی ویژگی‌های گوناگون سری میت 20 هواوی پرداختیم و اکنون می‌خواهیم ابعاد هواوی میت 20 و میت 20 پرو را با سایر گوشی های پرچمدار مانند گلکسی نوت 9 سامسونگ، آیفون ایکس اس مکس، گوگل پیکسل 3 ایکس ال، گلکسی اس 9 پلاس، آیفون ایکس اس و وان پلاس 6 مقایسه کنیم:

مقایسه ابعاد هواوی میت 20 با رقبا

نمای جلونمای کناره‌ها

ابعاد هواوی میت 20

ابعاد هواوی میت 20

میت 20 از نظر ارتفاع نسبت به گلکسی نوت 9 کوتاه‌تر است، اما تفاوت زیادی با آیفون ایکس اس مکس و گوگل پیکسل 3 ایکس ال ندارد. هر چهار گوشی از نظر عرض به یکدیگر نزدیک هستند، اما ضخامت میت 20 کمتر از نوت 9 و بیشتر از پرچمدار اپل و گوگل است. همچنین این گوشی از نظر وزن نیز سبک‌تر از گلکسی نوت 9 و آیفون ایکس اس مکس و تنها 4 گرم سنگین‌تر از پیکسل 3 ایکس ال است.

نمای جلونمای کناره‌ها

ابعاد هواوی میت 20

ابعاد هواوی میت 20

هواوی میت 20 از نظر ابعاد و وزن با سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس تقریبا تفاوتی ندارد، اما ارتفاع، عرض، ضخامت و حتی وزن آن نسبت به آیفون ایکس اس و وان پلاس 6 بیشتر است.

مقایسه ابعاد هواوی میت 20 پرو با رقبا

نمای جلونمای کناره‌ها

ابعاد هواوی میت 20

ابعاد هواوی میت 20

ارتفاع هواوی میت 20 پرو کمتر از گلکسی نوت 9 سامسونگ و تقریبا مشابه آیفون ایکس اس مکس و گوگل پیکسل 3 ایکس ال است. عرض این گوشی از هر سه رقیب خود کمتر بوده و ضخامت آن 2 دهم میلی‌متر کمتر از گلکسی نوت 9 و حدود 1 میلی‌متر بیشتر از آیفون ایکس اس مکس و گوگل پیکسل 3 ایکس ال است.

نمای جلونمای کناره‌ها

ابعاد هواوی میت 20

ابعاد هواوی میت 20

ابعاد هواوی میت 20 پرو تا حدودی به گوشی های گلکسی اس 9 پلاس و وان پلاس 6 نزدیک است، اما ارتفاع، عرض و ضخامت بیشتری از آیفون ایکس اس دارد. وزن این گوشی نیز دقیقا با گلکسی اس 9 پلاس یکی بوده، اما 12 گرم بیشتر از وزن آیفون ایکس اس و وان پلاس 6 است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. واقعا گوشی هم مثل خیلی چیزهای دیگه سلیقه ای هست سلیقه هیچ کسو نمیشه عوض کرد هواوی سام اپل ال جی سونی بهترین گوشی های جهان رو بزنن بازم هر کسی برند خودشو دوست داره من خودم خیلی ها اطراف من هستن هر کدوم عاشق یه برند هستن و نمیتونی عوضشون کنی

  2. بی سوادا اون ایفون ایکیس اس نیست
    ایفون تن اس خونده میشه
    و ایفون ایکس نوشته میشه

  3. چرا جی ال ایکس جزوشون نیست

  4. اصلا آیفون با اینا قابل مقایسه نیست

  5. ایفون اون وسط میدرخشه