مشخصات Huawei Mate 20 Pro

مقایسه مشخصات Huawei Mate 20 Pro با LG V40

LG V40 ThinQ برترین پرچمدار سال‌های اخیر ال جی است؛ به همین جهت، مقایسه مشخصات Huawei Mate 20 Pro و LG V40 ThinQ می‌تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد.

بعد از عرضه گوشی های ناچ استایل، حالا معرفی و ارائه موبایل هایی با دوربین بیشتر و البته قدرتمندتر، به رقابتی جدی میان سازندگان تبدیل شده است. ال جی بعد از معرفی گوشی جی 7 تینکیو با نمایشگر کم‌حاشیه ناچ، گوشی وی 40 تینکیو را با 5 دوربین (دو سنسور در بخش جلویی و سه سنسور در بخش پشتی) روانه بازار کرد تا پرچمدار آن از هر نظر کامل باشد. البته، دوربین‌های قوی و زیاد، تنها ویژگی مثبت دردانه کره‌ای‌ها نیست؛ بلکه سازندگان از سیستم صوتی پیشرفته و قابلیت‌های هوش مصنوعی برای دوربین نیز بهره برده‌اند که با استقبال هر کسی رو به رو می‌شود.

در سوی دیگر، هواوی میت 20 پرو با صفحه نمایشی بسیار کم‌حاشیه، میزبان دوربین سه گانه 40 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی است تا هم‌چنان پادشاه اسمارت فون ها در عکاسی باشد. البته، قضاوت در این مورد کمی زود است، اما با توجه به عملکرد هواوی پی 20 پرو و امتیاز این گوشی در بنچمارک DxOMark، چنین چیزی دور از انتظار نیست. گوشی جدید هواوی از قابلیت‌های پیشرفته‌ای همچون اسکنر اثر انگشت زیر صفحه و سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی نیز بهره می‌برد.

با در نظر گرفتن امکانات و سخت افزار قدرتمند پرچمدار هواوی و همچنین جایگاه ال جی در بازار، به نظر شما گوشی V40 می‌تواند نجات‌بخش کره‌ای‌ها باشد؟

مقایسه مشخصات Huawei Mate 20 Pro و پرچمدار ال جی

مشخصات Huawei Mate 20 Pro

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. از نظر دوربین ال جی بهتره از نظر باطری هواوی از نظر صفحه نمایش ال جی از نظر نسبت صفحه هواوی حالا من موندن چه گوشی بخرم که نسبت به قیمتش به صرفه باشه😕

  2. آل جیv40هم گوشیه قویه

  3. الجب وی 40 هم گوشی بدی نیست

  4. همه چی برابرن بجز دوربین و باتری که هواوی باز هم خودشو نشون داد