مشخصات هواوی میت 20 ایکس

مقایسه مشخصات هواوی میت 20 ایکس با ایسوس راگ فون ؛ تقابل غول‌های دنیای گیمینگ

در این بخش، می‌خواهیم مشخصات هواوی میت 20 ایکس (Huawei Mate 20 X) را شانه به شانه ایسوس راگ فون (Asus ROG Phone) مقایسه کنیم. به نظر شما، کدام‌یک از این گوشی های گیمینگ، سخت افزار قوی‌تری دارند؟

چند ماه پیش، ایسوس با معرفی گوشی گیمینگ راگ فون، بازار اسمارت فون های مخصوص بازی را حسابی داغ کرد. راگ فون با طراحی منحصر به فرد و پشتیبانی از وسایل جانبی مخصوص در اختیار کاربران قرار گرفت تا خریداران بتوانند با نصب وسایل مختلف، تجربه‌ای کاملا جدید را از انجام بازی با یک موبایل داشته باشند. در کنار 8 گیگابایت رم و تراشه اسنپدراگون 845 با پردازنده هشت هسته‌ای، فناوری های متعددی در نظر گرفته شده است که نمونه آنها را در کمتر موبایلی دیده‌ایم. سیستم خنک‌کننده اختصاصی ایسوس برای انتقال هواوی گرم به بیرون می‌تواند علاوه بر افزایش طول عمر قطعات، دمای دستگاه را پایین آورده و استفاده از آن را آسان‌تر کند. به علاوه، سه بخش مختلف از دستگاه نسبت به فشار انگشتان کاربر، حساس بوده و هر بخش می‌تواند عملکردی جداگانه هنگام انجام بازی‌ها داشته باشد.

اگرچه ایسوس، راگ فون را با هدف نصب ابزارهای مخصوص روانه بازار کرده است، اما هواوی با توسعه میت 20 ایکس تلاش کرده به نیازهای اصلی کاربران پاسخ دهد. چینی‌ها در گوشی گیمینگ خود از صفحه نمایش بزرگ، باتری غول‌پیکر و یک سیستم خنک‌کننده پیشرفته بهره برده‌اند تا مشکلی در اجرای بازی‌ها وجود نداشته باشد. با در نظر داشتن همه این امکانات، آیا میت 20 ایکس باز هم می‌تواند بر کمپانی قدیمی ایسوس و محصول جدید آن غلبه کند؟ با مقایسه مشخصات این دو گوشی، به این سوال، پاسخ خواهیم داد.

مقایسه مشخصات هواوی میت 20 ایکس و ایسوس راگ فون

مشخصات هواوی میت 20 ایکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. Rog phone ایسوس برترین موبایل گیمینگ جهانه پس 100% بهتره

  2. این ریز فون اصلا غول نیست

  3. کاش واسه اینا قیمتشم میذاشتیم

  4. معلومه هواوی بهتره

  5. فقط رخش میارزه به همش