دوربین اولترا واید هواوی میت 20 پرو

انتشار نمونه تصاویر دوربین اولترا واید هواوی میت 20 پرو

دوربین اولترا واید هواوی میت 20 پرو دارای رزولوشن 20 مگاپیکسل بوده و عکاسی از مناظر طبیعی را تبدیل به تجربه‌ای جذاب می‌کند. در این مطلب نگاهی به نمونه تصاویر دوربین اولترا واید هواوی میت 20 پرو خواهیم انداخت.

ماژول دوربین هواوی میت 20 پرو مجهز به سه سنسور بوده و هر کدام، توانایی خاصی به این دوربین بخشیده‌اند. به عنوان نمونه، سنسور اصلی ثبت تصاویر دارای رزولوشن 40 مگاپیکسل را ممکن می‌کند. سنسور تله فوتو بزرگنمایی اپتیکال 3 برابری بدون کاهش کیفیت را به ارمغان آورده و دوربین سوپر واید، عکاسی از مناظر طبیعی و خیابانی را ممکن می‌کند. در این مطلب با تماشای نمونه عکس‌های دوربین اولترا واید هواوی میت 20 پرو در عمل به کاربرد این دوربین پی خواهیم برد.

در برخی مواقع می‌توان با کمی عقب رفتن، تعداد اشیای بیشتری را درون قاب تصویر جای داد، اما این کار بسیار محدود بوده و همیشه نیز امکان‌پذیر نیست. دوربین اولترا واید هواوی میت 20 پرو نیاز به انجام چنین کاری را از بین می‌برد. فاصله کانونی لنز آن 16 میلی‌متر بوده و با داشتن گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 سبب می‌شود حتی در تاریکی شب، حین عکاسی از مناظر طبیعی و شهری، تصاویر قابل قبولی حاصل شود. رزولوشن دوربین اولترا واید هواوی میت 20 پرو 20 مگاپیکسل است.

این دوربین به حدی در کار خود خبره است که با کمی بی‌توجهی، احتمال قرارگیری انگشت کاربر درون چهارچوب تصویری بالا می‌رود، چرا که بر روی محیط اطرافش احاطه زیادی دارد. در اپلیکیشن دوربین کافی است با چند مرتبه لمس دکمه 1X آن را بر روی 0.6X قرار دهید. در ادامه، اولین نمونه‌ عکس‌های دوربین اولترا واید هواوی میت 20 پرو را مشاهده خواهیم کرد. از هر منظره یک عکس توسط دوربین اصلی و یک عکس توسط دوربین اولترا واید هواوی میت 20 پرو ثبت شده است تا تفاوت بهتر احساس شود.

نمونه عکس‌های دوربین اولترا واید هواوی میت 20 پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. دوربینش حرف نداره خدایی

  2. والا تصویرای عادی بهتره

  3. چرا همشون تار هستن

  4. دست خوش چقدر دوربینش خوبه بهترین دوربین ۲۰۱۸ میشه این گوشی بهترین اسمارت فون ۲۰۱۸ میشه به نظر من