کاهش تعرفه رومینگ همراه اول برای زائرین اربعین

کاهش تعرفه رومینگ همراه اول برای زائران اربعین

کاهش تعرفه رومینگ همراه اول برای زائران اربعین حسینی فراهم شد. این اپراتور جهت افزایش رفاه زائران، تعرفه رومینگ مکالمه، پیامک و اینترنت خود را برای مشترکان همراه اولی کاهش خواهد داد.

شرکت همراه اول برای افزایش سطح رفاه زئران اربعین به کاهش تعرفه رومینگ اقدام کرد. بنابراین تعرفه مکالمه مشترکان همراه اول با ایران دقیقه‌ای 2499 تومان، مکالمه دریافتی دقیقه‌ای 899 تومان، مکالمه با شماره داخلی کشور عراق دقیقه‌ای 2499 تومان، برای هر پیامک 899 تومان و برای هر مگابایت اینترنت همراه 499 تومان محاسبه می‌شود. البته این طرح از روز سه شنبه 24 مهر تا روز جمعه 11 آبان ماه سال جاری قابل استفاده خواهد بود. همچنین روشن بودن تلفن همراه هزینه‌ای ندارد و دریافت پیامک رایگان محسوب می‌شود.

تعرفه رومینگ همراه اول چقدر بود؟

لازم به ذکر است قبل از طرح تخفیفی همراه اول در گذشته تعرفه هر دقیقه مکالمه با ایران 3300 تومان، مکالمه دریافتی دقیقه‌ای 3000 تومان، مکالمه داخلی کشور عراق دقیقه‌ای 1700 تومان، ارسال پیامک 1300 تومان و هر مگابایت اینترنت همراه 2300 تومان محاسبه می‌شد.

افزایش دو برابری ظرفیت همراه اول

اپراتو همراه اول جهت پوشش ارتباطی مناسب، ظرفیت شبکه نسل دو، سه و چهار خود را برای خدمات مکالمه‌ای و اینترنتی در پایانه‌های مرزی به دو برابر افزایش داده است. همچنین همراه اول تدبیرات به خصوصی را برای این مراسم در نظر دارد.

اپراتو همراه اول برای افزایش سطح خدمات ارتباطی به زائران اربعین حسینی، در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه، خسروی و مهران ظرفیت دکل‌های فرستنده و گیرنده (BTS) خود را نسبت به اربعین سال قبل به 2 برابر افزایش داده و مقرر شده است برای استفاده مناسب زائران از خدمات ارتباطی در نظر گرفته شده، تعدادی از کارشناسان به پایانه‌های مرزی اعزام شوند.

اقدامات همراه اول برای اربعین حسینی

از اقداماتی که همراه اول برای مراسم پیاده‌روی اربعین در نظر گرفته است، می‌توان به مواردی نظیر مانیتورینگ شبکه به صورت ۲۴ ساعته، ایجاد ۶ نقطه جهت دریافت سرویس وای فای در مسیر نجف تا کربلا و بهینه سازی تمامی مسیرهای منتهی به پایانه‌های مرزی اشاره کرد.

کاهش تعرفه رومینگ همراه اول برای زائرین اربعین

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خدایی همراه اول خیلی خوبه

  2. عراق ها
    بابا گرونی این تعرفه ها رو ارزون کنید عراق به ما چه