آنر ۷ سی

آنر ۷ سی و آنر ۷ ای ؛ گوشی هایی با مشخصات قابل قبول و قیمت اقتصادی

آنر ۷ سی (Honor 7C) و آنر ۷ ای (Honor 7A) دو گوشی جدید برند هواوی آنر هستند که از مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری قابل قبول و قیمت مقرون‌به‌صرفه بهره می‌برند. بنابراین در بازار قیمت‌های نجومی موبایل، خرید این دو گوشی را فراموش نکنید.

افزایش شدید قیمت گوشی های هوشمند با توجه به وضعیت کنونی بازار، گزینه‌های خرید کاربران را به طور کلی دگرگون کرده است. این قیمت‌های جدید اکثریت خریداران و به طور ویژه افرادی که بودجه محدودتری دارند را بر آن داشته تا به دنبال یافتن گزینه‌های جدید باشند؛ محصولاتی که در مقابل قابلیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری در خور، بهترین برچسب قیمتی را پیش روی آن‌ها قرار می‌دهد. با این دید، در ادامه نگاهی به المان‌های جذاب و اقتصادی در دو گوشی هوشمند خوش‌قیمت از یک برند فعال بازار یعنی آنر (Honor) خواهیم داشت. برندی که همیشه گوشی‌هایی با ارزش خرید بالا را ارائه کرده است. از امروز، می‌توانید گوشی‌های آنر 7 سی (Honor 7C) و آنر 7 ای (Honor 7A) را از فروشگاه‌های اینترنتی و بازارهای موبایل در سطح شهر خریداری کنید.

تمایل به خرید خوش‌قیمت‌ها

نگاه برخی شرکت‌های سازنده با همراهی توزیع‌کنندگان آن‌ها در ایران متفاوت‌ بوده و تا حد امکان سعی کرده‌اند قیمت تمام شده را برای مصرف‌کننده نهایی کاهش داده و همزمان، مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری قابل قبولی را پیش روی آن‌ها قرار دهند. آنر از جمله برندهایی است که از سیاست دوم تبعیت کرده و محصولاتی ویژه را در دسته گوشی های هوشمند اقتصادی روانه بازار کرده است. محصولاتی که در کنار قیمت مناسب، به سادگی نمی‌توان از کنار قابلیت‌های شاخص و کلیدیشان گذشت. آنر ۷ سی (Honor 7C)  و آنر ۷ ای (Honor 7A) دو محصولی هستند که در ادامه به بررسی قابلیت‌های شاخص آن‌ها خواهیم پرداخت.

آنر ۷ سی و آنر ۷ ای

قیمت مناسب با گارانتی رسمی

در حال حاضر، آنر محصولات خوش‌قیمت را در دسته‌های متفاوتی روانه بازار کرده است. در این بین، آنر ۷ سی (Honor 7C) با قیمت کمتر از 1 میلیون و 800 هزار تومان و آنر ۷ ای (Honor 7A) با قیمت کمتر از 1 میلیون و 500 هزار تومان، گزینه‌های جذابی برای کاربران به حساب می‌آیند. این امر در صورتی که نیم‌نگاهی به مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری ادغام شده در این دو محصول داشته باشید، بیش از پیش خودنمایی خواهد کرد. نکته جالب توجه اینکه برچسب‌های قیمتی یاد شده، در مقابل امکان استفاده از 18 ماه گارانتی رسمی در مقابل شما قرار خواهند گرفت. به این ترتیب، واهمه‌ای از قیمت‌های غیر رسمی یا ارائه نشدن خدمات در صورت بروز مشکل برای دستگاه خریداری شده، نخواهید داشت.

آنر ۷ سی و آنر ۷ ای

مطمئنا شما نیز با این شرایط قیمت‌گذاری، مشتاق شده‌اید تا با قابلیت‌های کلیدی و جذاب این دو گوشی هوشمند برند آنر بیشتر آشنا شوید.

ویژگی‌های آنر ۷ سی و آنر ۷ ای

فیس آنلاک؛ راحتی در دسترسی سریع به گوشی

در کنار گزینه‌های متداولی که برای باز کردن قفل صفحه نمایش در اختیار کاربران قرار گرفته است، امکان استفاده از سنسور تشخیص اثر انگشت و گزینه جذاب‌تر یعنی فیس آنلاک هم در Honor 7A‌ و Honor 7C وجود دارد. به این ترتیب در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با استفاده از راهکاری ساده، از به‌کارگیری گزینه‌های پیچیده بی‌نیاز شده و به محتویات گوشی دسترسی خواهید داشت.

صفحه نمایش جذاب، مدرن و با حاشیه محدود

Honor 7A از صفحه نمایش 5.7 اینچی با استاندارد کم‌حاشیه آنر به نام FullView‌ و نسبت طول به عرض تصاویر 18 به 9 بهره‌ می‌برد و رزولوشن فول اچ دی را در مقابل شما قرار خواهد داد. همان‌طور که می‌دانید این نسبت ابعاد تصویر و استفاده از حاشیه‌ کم به استانداردی متداول در گوشی های هوشمند سطح بالا و مدرن تبدیل شده و باعث خواهد شد تا شما در عین زیبایی بتوانید در طول صفحه نمایش محتوای بیشتری را در دسترس داشته باشید. آنر ۷ سی نیز صفحه نمایشی بزرگتر یعنی 5.99 اینچی را با همین استاندارد و نسبت ابعاد مشابه، پیش روی مشتاقان قرار می‌دهد.

آنر ۷ سی و آنر ۷ ای

عکس‌برداری با امکانات گسترده و حرفه‌ای

آنر ۷ ای از دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد که مدهای متفاوت و افکت‌های مختلف را در دسترس کاربران قرار داده است. به این ترتیب، می‌توانید از گزینه فعال‌سازی HDR (داینامیک رنج گسترده)، عکس‌برداری پانوراما، ایجاد واترمارک و حتی قابلیت زیباسازی چهره افراد استفاده کرده و خروجی حرفه‌ای و جذابی را در قالب استفاده از سنسور دوربینی با رزولوشن بالا، در مقابل داشته باشید.

آنر ۷ سی از این مرحله نیز فراتر رفته و ترکیب دوربین دوگانه را در قالب کنار هم قرار دادن دو دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی پیش روی شما قرار خواهد داد. به این ترتیب، امکان استفاده از افکت بوکه نظیر آنچه در دوربین‌های دیجیتالی شاهد هستیم فراهم خواهد شد. قابلیتی نظیر فوکوس خودکار تشخیص فاز نیز امکان فوکوس روی سوژه را در مدت زمان قابل توجه 0.3 ثانیه‌ای فراهم می‌کند. این محصول نیز امکان استفاده از مدها و افکت‌های متفاوت را فراهم می‌کند.

آنر ۷ سی و آنر ۷ ای

در بعد عکس‌برداری سلفی نیز آنر ۷ ای و آنر ۷ سی از دوربینی با سنسور 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد که امکان تنظیم میزان نور فلش را از طریق راهکاری نرم افزاری فراهم می‌کند. به این ترتیب، می‌توانید روشنایی عکس های سلفی را در تقابل فلش با سوژه، به طور دستی تنظیم کنید تا چهره‌ها در محیط‌های تاریک بیش از حد نیاز نور ندیده و به بهترین نتیجه ممکن برسید. آنر برای این گوشی‌ها قابلیت‌های مطلوبی برای زیباسازی چهره و استفاده از فیلترهای مختلف قرار داده تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به تصویری زیبا برای شبکه های اجتماعی دست پیدا کنید.

سیستم عامل و رابط کاربری، به‌روز و کاربرپسند

هر دو گوشی هوشمند یاد شده برند آنر از اندروید 8.0 به همراه رابط کاربری EMUI 8.0 بهره می‌برند که گزینه‌هایی به‌روز و کاربرپسند در دنیای گوشی های هوشمند به حساب می‌آیند. پشتیبانی از جسچرهای مختلف، امکان دسترسی به قابلیت‌های بسیار زیاد ادغام شده در محیط نرم افزاری و بهره‌گیری آسان از قابلیت مالتی تسکینگ، در لیست گزینه‌های جذاب برای کاربران قرار می‌گیرند. این در حالی است که در این سطح از بازار، گوشی های هوشمند متفاوتی وجود دارند که هنوز از سیستم عامل‌های قدیمی و رابط‌های کاربری پیچیده بهره می‌برند.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد آنر موفق شده معجونی جادویی را از ترکیب قیمت مناسب و مشخصات سخت افزاری بهینه، در این دو محصول خود گرد هم آورده تا شرایط را به بهترین شکل ممکن به سود مشتاقان خرید گوشی های اقتصادی، تغییر دهد. در انتها باید گارانتی 18 ماهه معتبر و رسمی و قیمت ویژه این دو گوشی در بازار پر تلاطم کشور را نیز مزید بر علت‌های فراوان خرید این دو محصول بدانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. این گوشی سیصد چهار صد میارزید بابا

  2. کی به یک و هشتصد میگه اقتصادی؟؟

  3. این دو گوشی تصویرشون فول اچ دی نیست دوست عزیز، بلکه اچ دی پلاس است که مقرون ب صرفه هم نمی باشند (نه برای ما ایرانی ها)