فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو

فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو (پیش فروش مشارکت در تولید) – 29 مهر 97

شرایط فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو (پیش فروش مشارکت در تولید) برای 29 مهر 1397 اعلام شد که در ادامه، جزئیات آن را مشاهده می‌کنید. موعد تحویل خودروها در این طرح، زمستان 98 و فروردین 99 است.

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش اینترنتی 8 محصول خود شامل وانت آریسان، پژو 206، رانا، پژو 405، سمند، سورن، دنا و پژو پارس را برای روز یکشنبه 29 مهر 1397 اعلام کرد. این طرح در قالب طرح پیش فروش مشارکت در تولید اجرا می‌شود و موعد تحویل خودروها در آن، از دی‌ماه 1398 تا فروردین‌ماه 1399 خواهد بود. ثبت نام در طرح مذکور از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 29 مهرماه آغاز می‌شود.

برای مشتریانی که در این طرح مشارکت در تولید، تحویل خودرو در دی و بهمن 98 را انتخاب کنند، سود مشارکت 17 درصدی و سود انصراف 15 درصدی تعیین شده و برای مشتریانی که تحویل خودروهایشان برای اسفند 98 باشد، سود مشارکت و سود انصراف 18 و 16 درصدی در نظر گرفته شده است. متقاضیانی که موعد تحویل خودرویشان برای فروردین 99 است هم دارای سود مشارکت و سود انصراف 19 و 17 درصدی هستند.

در این مرحله از فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو ، مانند گذشته هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو خواهد بود و محدودیت‌های ماه‌های اخیر مانند حداقل سن 18 سال نیز پا بر جا است. قیمت خودروها در این بخشنامه با قیمت روز کارخانه در زمان تحویل محاسبه می‌شود. در ادامه، جزئیات شرایط فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو – مهر 97

فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو

آخرین شرایط فروش ایران خودرو:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. کی دوباره ثبت نام دادن؟

  2. خاک تو سر ما که هر چی اشغاله میخریم واقعا خجالت داره

  3. دوباره مردم گرفتن سر کار

  4. هرکی مشارکت کنه از حماقت خودشه

  5. چقدر کلیپ در بیاد که اینم دروغ باشه

  6. تحویل 99
    مشارکت خوب مزه کرده دهنشون