تبلت تاشو لنوو

تبلت تاشو لنوو با نمایشگر ساخت ال جی عرضه خواهد شد

تاکنون شایعات زیادی درباره گوشی‌های هوشمند تاشو از سازندگان مختلف شنیدیم. اینبار تبلت تاشو لنوو از جدیدترین محصولاتی‌ست که این غول کامپیوتری چینی قصد دارد راهی بازار کند. گفته می‌شود ساخت نمایشگر این تبلت بر عهده کمپانی کره‌ای ال جی است.

به نظر در آینده علاوه بر گوشی‌های هوشمند تاشو، تبلت‌های تاشو نیز خواهیم داشت و تبلت تاشو لنوو ممکن است اولین آن‌ها باشد. این خبر که توسط رسانه‌های کره‌ جنوبی منتشر شده، از ال جی به عنان سازنده نمایشگر انعطاف پذیر برای این تبلت نام برده است.

گفته می‌شوند تبلت انعطاف پذیر لنوو هنگامی که باز شود نمایشگری 13 اینچی خواهد داشت. در حالت تا شده نیز ابعاد نمایشگر می‌تواند به 8 تا 9 اینچ کاهش یابد. این تبلت جدید لنوو، حداقل به هنگام عرضه اولیه، تنها در بازار چین قابل خرید خواهد بود.

به نظر می‌رسد کمپانی کره‌ای ال جی ساخت نمایشگرهای انعطاف پذیر در ابعاد تبلتی را سودآورتر از ساخت نمایشگر انعطاف‌پذیر برای گوشی‌های هوشمند می‌داند. چرا که وقتی یک گوشی انعطاف پذیر تا می‌شود، نمایشگر آن نیز پنهان خواهد شد. اما این قضیه برای تبلت‌ها برعکس است،‌ چرا که با تا شدن تلبت، تنها ابعاد آن کوچک‌تر شده و حمل آن آسان‌تر ‌می‌شود.

از طرف دیگر ساخت نمایشگرهای انعطاف پذیر با دوام بالا برای تبلت‌ها آسان‌تر است. زیرا یک گوشی تاشو ممکن است روزانه دفعات بسیاری باز و بسته شود، در حالی که نیازی نیست تا یک تبلت انعطاف پذیر را در طول روز به اندازه یک گوشی انعطاف پذیر باز و بسته کرد.

بخش ساخت نمایشگر ال جی ممکن است نمایشگرهای 13 اینچی انعطاف پذیر را برای کمپانی آمریکایی دل و حتی خود ال جی نیز تولید کند. البته تمامی این اخبار فعلا در حد شایعه بوده و ال جی نیز تاکنون واکنشی به آن‌ها نشان نداده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اینم تبلت انعطافی زد

  2. پس همه این چیزا رو الجی میسازه