بررسی اولیه هواوی بند 3 پرو

بررسی اولیه هواوی بند 3 پرو ؛ گجت پوشیدنی هواوی برای عاشقان تناسب اندام

در این مقاله به بررسی اولیه هواوی بند 3 پرو ، مچ‌بند هوشمند جدید هواوی خواهیم پرداخت. مچ بند Huawei Band 3 Pro قادر به پشتیبانی از اکثر ورزش‌ها بوده و نتایج دقیقی از ردیابی ورزش و خواب را ارائه می‌کند.

پس از یک سال، حالا هواوی از نسل جدید مچ‌بند هوشمند هواوی بند 2 پرو با نام هواوی بند 3 پرو پرده برداری کرده است. اغلب دیوایس‌های مهم سالانه یک نسخه به‌روز شده را جایگزین خود می‌بینند، اما ما نگران هستیم که هواوی زودتر از موعود از نسل جدید مچ‌بند هوشمند خود پرده برداری کرده است. به خصوص زمانی که این دیوایس جدید نسبت به نسل پیشین خود خیلی متفاوت ظاهر نشده است.

طراحی هواوی بند 3 پرو خیلی چشمگیر نیست و از نظر زیبایی شناسی مشابه نسل پیشین خودش است که البته مورد بدی نیست. از آنجایی که این گجت برای تمرینات ورزشی شما است، آن طوری طراحی شده تا تمام حرکات شدید که به عرق ریختن تمایل دارند را بتواند مدیریت کند. صداقانه بگوییم که طراحی این محصول ما را به یاد گیر فیت قدیمی سامسونگ می‌‌اندازد، در حالی که بند 3 پرو به آن اندازه پریمیوم نیست. با این حال، طراحی ساده آن برای تمرین‌ها رضایت‌بخشی بیشتری دارد.

بررسی اولیه هواوی بند 3 پرو

ما واقعا نمایشگر 0.95 اینچی لمسی AMOLED هواوی بند 3 پرو را دوست داریم. رنگ مشکی قابل نمایش در آن متمایز از دیگر نمایشگرها است، در حالی که زاویه دید آن نیز به لطف فناوری آمولد بسیار مناسب است. زمانی که آن را بر روی مچ دست خود می‌بندید و روشن می‌شود، درخشندگی آن قابل توجه است. از نظر عملکرد، هواوی بند3 پرو مشابه نسل پیشین خود می‌تواند خواب و تمرین‌های ورزشی شما را ردیابی کند و از همان الگریتم مبتنی بر هوش مصنوعی ساعت هواوی واچ جی تی به منظور کارایی با قدرت پردازش بهره‌مند است. البته ما بررسی عمیق‌تری را در ردیابی ورزش‌های مختلف و حالت‌های مختلف تناسب اندام و خواب با این مچ‌بند هوشمند انجام ندادیم، اما به نظر آن می‌تواند نتایج دقیقی ارائه کند.

قیمت هواوی بند 3 پرو

بازار گجت‌های پوشیدنی با ارائه محصولات مختلفی از شرکت‌های بزرگی همچون فیت بیت و گارمین شلوغ شده است. هواوی بند 2 پرو سال گذشته با قیمت رقابتی 69 دلار، با امید رقابت با بزرگان بازار عرضه شد ، اما حالا هواوی بند 3 پرو گران قیمت‌تر شده و با حدود قیمت 114 دلاری به عرضه خواهد رسید. این یک جهش قیمتی قابل توجه است، اما تفاوت اصلی در اینجا استفاده از یک صفحه نمایش رنگی به جای یک صفحه سیاه و سفید در مدل پیشین است. حالا اگر بند 3 پرو قادر به اثبات خود به عنوان یک دیوایس ردیاب تناسب اندام با ارزش، ارائه نتایجی دقیق و عمر باتری طولانی مدت باشد، این قیمت توجیه پذیر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اگه یه موقع بخام گجت پوشیدنی بخرم اینو میخرم

  2. چ ربطی به تناسب اندام دارهه