آپدیت تلگرام ایکس

آخرین آپدیت تلگرام ایکس میزبان پشتیبانی از چند زبان جدید و اندروید پای

توسعه‌دهندگان تلگرام موفق شدند در آپدیت تلگرام ایکس، ویژگی‌ها و تغییرات زیادی ایجاد کنند. در اینجا قصد داریم به بررسی برخی از تغییرات ناشی از آپدیت تلگرام ایکس بپردازیم.

توسعه‌دهندگان تلگرام، تلگرام ایکس را به عنوان نسخه‌ای بهتر از برنامه اصلی می‌دانند. تلگرام ایکس قرار است نسبت به نسخه اصلی تلگرام، دارای سرعت و همچنین رابط کاربری آسان باشد.

چندین آپدیت تلگرام ایکس در ماه فوریه منتشر شد که باعث شدند، این برنامه بهتر و بهتر شود. آپدیت تلگرام ایکس در ماه اکتبر، چندین پیشرفت مهم و ویژگی‌هایی همانند پشتیبانی از اندروید پای و زبان‌های بیشتر را شامل می‌شود.

تصاویر آخرین آپدیت تلگرام ایکس

پشتیبانی از اندروید پای به معنای ویژگی‌های زیادی است که تنها می‌توان در گوشی‌های جدید گوگل پیدا کرد، از جمله پشتیبانی از ورودی رسانه‌ها (ارسال تصاویر، گیف یا استیکرها به صورت مستقیم از صفحه کلید)، در دسترس بودن سایز بیشتر پیام، توانایی استفاده از پروکسی HTTP، بهینه‌سازی حافظه هنگام استفاده از چند حساب کاربری و چندین ویژگی‌های دیگر که هر کدام می‌توانند به جذابیت برنامه اضافه کنند.

هم اکنون تلگرام ایکس از 10 زبان دیگر پشتیبانی می‌کند که شامل انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، مالایی، پرتغالی (برزیل)، روسی و اوکراینی می‌شود. شما حتی نیاز به دانلود آخرین آپدیت تلگرام ایکس را هم ندارید، این برنامه هنگامی که در دسترس قرار گیرد به شما پیشنهاد می‌دهد تا زبان خود را انتخاب کنید. در آپدیت ماه اکتبر تلگرام ایکس، تغییرات و ویژگی‌های دیگری هم وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را بررسی کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. نسخه دکستاپ هم داره؟؟؟

  2. چ ربطی به اندروید پای داره

  3. زبان فارسی رو که داشت بقیه ش مهم نی