رویداد معرفی آیپد پرو 2018

اپل زمان برگزاری رویداد معرفی آیپد پرو 2018 خود را رسما تایید کرد

اپل با ارسال دعوتنامه‌هایی، زمان برگزاری رویداد معرفی آیپد پرو 2018 خود را رسما تایید کرد. تبلت های جدید اپل آبان ماه معرفی می‌شوند.

طی ماه‌های اخیر، شایعات بی‌شماری در ارتباط با برگزاری دومین رویداد سخت افزاری امسال اپل در ماه اکتبر را شنیده‌ایم. روز گذشته، باارزشترین شرکت جهان رسما این گزارش‌ها را تایید کرد و زمان برگزاری رویداد معرفی آیپد پرو خود را اعلام کرد. این رویداد 30 اکتبر (8 آبان ماه) در بروکلین، نیویورک برگزار خواهد شد.

دعوتنامه‌های متنوع رویداد معرفی آیپد پرو 2018

در دعوتنامه‌های ارسال شده از سوی اپل، علاوه بر لوگوی این شرکت که به اشکال عجیب و غریبی نمایان شده است، عبارت «اینجا چیزی بیشتر در تولید وجود دارد» نیز به چشم می‌خورد. اما جالب‌تر اینکه، دعوتنامه‌های ارسال شده از سوی اپل همه یکسان نیست. به جای آن شما می‌توانید لوگوی اپل را با طیف گسترده‌ای از طراحی‌ها و رنگ‌ها مشاهده کنید. به نظر می‌رسد اپل با این کار قصد داشته تا به نوعی، به عملکرد بالای قلم هوشمند Apple Pencil 2 اشاره کند.

رویداد معرفی آیپد پرو 2018

انتظار می‌رود این قلم به‌روز شده در رویداد معرفی آیپد پرو 2018 اپل و همراه با دو تبلت 11 و 12.9 اینچی جدید غول کوپرتینویی معرفی شود. مدل نخست کمی بزرگ‌تر از مدل‌های نسل پیشین هستند، در حالی که دیوایس بزرگ‌تر اندازه نمایشگر را حفظ کرده است. با این حال هر دو طراحی تمام صفحه جدیدی را دریافت کرده‌اند و دیگر خبری از کلید هوم در زیر نمایشگر آن‌ها نخواهد بود. به طور کلی نیز ابعاد دو تبلت جدید اپل کوچکتر از نسل پیشین آنها خواهد بود.

علاوه بر این طراحی جدید، انتظار می‌رود مدل‌های 2018 آیپد پرو از تراشه جدید Apple A12X Bionic قدرت گرفته و به درگاه بین‌المللی USB نوع C تجهیز می‌شوند. همچنین یک اتصال دهنده مغناطیسی نیز در قسمت جلویی گوشی جای خواهد گرفت تا فیس آیدی به آن متصل شود. ما به حذف کلید هوم جلوی گوشی اشاره کردیم، این بدان معنست که تاچ آیدی نیز دیگر در دسترس کاربران نخواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. تا ببینیم شاهکاری که ازش حرف میزنن چیه

  2. بذار معرفی شه تا بفهمید تبلت ینی چی

  3. به تاخیر نندازش باز