گوشی منعطف هواوی و سامسونگ مشابه هم

مدیرعامل هواوی: گوشی منعطف هواوی همراه با 5G سال 2019 معرفی می‌شود

ریچارد یو، مدیرعامل محصولات مصرفی هواوی رسما تایید کرد که گوشی منعطف هواوی در سال 2019 معرفی خواهد شد. این گوشی انعطاف پذیر ، نخستین گوشی ارائه کننده فناوری 5G توسط هواوی خواهد بود.

در حالی که هواوی هفته‌ی گذشته مشغول رونمایی از گوشی های نسل جدید سری هواوی میت 20 خود بود، ریچارد یو مدیرعامل محصولات مصرفی این شرکت شایعاتی که در مورد گوشی منعطف هواوی شنیده بودیم را تایید کرده است. این مدیر اجرایی تایید کرده است که گوشی انعطاف پذیر مذکور سال آینده عرضه می‌شود و از سرویس بیسیم 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد. نظرات یو با کن هو، کسی که ماه گذشته در همایش World Economic Forum تایید کرده بود نخستین گوشی 5G هواوی احتمالا یک مدل انعطاف پذیر است، هم‌سو است. وی گفته بود که انتظار دارد گوشی منعطف هواوی تا ماه ژوئن سال 2019 معرفی شود.

گوشی منعطف هواوی و سامسونگ مشابه هم

در سپتامبر، یو به روزنامه آلمانی Die Welt اعلام کرده بود که گوشی های منعطف می‌توانند جای کامپیوترها را بگیرند. زیرا آنها را می‌توان در جیب نگهداری کرد و زمانی که از آن استفاده شود، صفحه نمایش آنها می‌تواند به اندازه یک صفحه نمایش تبلت گسترش یابد. اگر همه چیز همانطور باشد که انتظار می‌رود، سامسونگ نخستین گوشی منعطف خود را با نام Galaxy F عرضه خواهد کرد. برخی از مشخصات مربوط به این گوشی در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ (که 7 نوامبر برگزار می‌شود) اعلام خواهد شد. سامسونگ در ژانویه 2019 با حضور در نمایشگاه CES لاس وگاس از این گوشی تاشو پرده خواهد برداشت.

گوشی منعطف هواوی و سامسونگ مشابه هم

گوشی منعطف سامسونگ

گلکسی اف سامسونگ زمانی که تا شود، یک نمایشگر 4.6 اینچی خواهد بود و زمانی که به طور کامل باز شود، 7.3 اینچی است. در ماه آگوست، مدیرعامل سامسونگ اعلام کرد که گلکسی اس 10 نخستین گوشی 5G قابل ارائه توسط این شرکت کره‌ای نبوده و ظاهرا این گوشی منعطف به این فناوری ارتباطی مجهز خواهد شد.