موزیک پلیر Winamp

موزیک پلیر Winamp ،‌ به دنبال یک بازگشت باشکوه در سال 2019

موزیک پلیر Winamp‌ با یک اپلیکیشن موبایلی به دنیای پخش کننده ها بازخواهد گشت و سال آینده نیز نسخه‌ی جدید آن برای دسکتاپ‌ها عرضه می‌شود. این خبری است که صاحب وینمپ آن را تایید کرده است. منتظر یک بازگشت باشکوه باشید.

موزیک پلیر Winamp را به یاد می‌آورید؟ یک موزیک پلیر افسانه‌ای که توسط اغلب کاربران استفاده می‌شد. اگر چه عمر این پلیر رسما پایان نپذیرفته است، اما عدم پشتیبانی فنی از آن حالا به نیمی از یک دهه می‌رسد که این در دنیای امروز می‌تواند، یک مرگ دیجیتالی محسوب شود. این اتفاق درست زمانی رخ داد که تیم توسعه دهنده پشت پرده وینمپ به نام Nullsoft آن را به یک شرکت رادیویی بلژیکی به نام Radionomy فروخت و از آن پس دیگر هیچ پشتیبانی نرم افزاری از یکی از محبوبترین پخش کننده های موسیقی در جهان با میلیون‌ها کاربر فعال انجام نگرفت. این درحالیست که شمار زیادی از علاقه‌مندان به موسیقی همچنان از این پلیر استفاده می‌کنند.

انتشار وینمپ 6 در سال 2019

اما ظاهرا همه چیز درباره این پلیر در حال تغییر است. نه تنها این که برنامه ریزی شده تا آن بازگشت شکوهمندانه‌ای به این عرصه داشته باشد، بلکه هدف تیم توسعه دهنده نیز از عرضه آن تغییر خواهد یافت. مدیرعامل شرکت Radionomy، آقای الکساندر سابوندیجان در مصاحبه‌ای تازه اعلام کرده است که موزیک پلیر Winamp برای نخستین بار به عنوان یک اپلیکیشن موبایلی عرضه خواهد شد و نسخه 6 این پخش کننده برای دسکتاپ‌ها نیز سال 2019 عرضه خواهد شد. این نخستین به‌روزرسانی خواهد بود که وینمپ زیر چتر شرکت رادیونومی دریافت می‌کند. هیچ ایده‌ای از این که چه قابلیت‌هایی قرار است به نسخه جدید این نرم افزار اضافه شود نداریم، اما یک چیز مشخص است: این پخش کننده خوب ظرفیت بیشتری از آنچه که در حال حاضر دارد را دریافت خواهد کرد.

موزیک پلیر Winamp قادر به پخش اغلب فایل‌های صوتی شما است، اما همچنین می‌تواند به عنوان یک گردآورنده‌ی تمام سرویس‌های استریمینگ شما، پادکست‌ها، ایستگاه‌های رادیویی و همچنین پلی لیست‌های محلی و ابری موسیقی که شما ممکن است از آن‌ها استفاده کنید، عمل کند. به نظر می‌رسد تیم توسعه دهنده می‌خواهد وینمپ را به یک نت فلیکس در دنیای موسیقی تبدیل کند؛ مدیرعامل رادیونومی از ادغام سرویس‌های جذابی همچون اسپاتیفای، گوگل پلی موزیک، اپل موزیک، تیدال و غیره در داخل این نرم افزار خبر داده است. یک پیروزی بزرگ پیش روی وینمپ قرار دارد؟

سال آینده یک نسخه‌ی تماما جدید با میراث وینمپ عرضه می‌شود، اما می‌تواتد یک تجربه گوشی دادن کاملا جدید را ارائه کند. شما می‌توانید فایل‌های MP3 که در منزل دارید را با آن گوش دهید، یا حتی به پادکست‌ها، ایستگاه‌های رادیویی و یا پلی لیستی که ساخته‌اید گوش دهید.

الکساندر سابوندیجان، مدیرعامل Radionomy

موزیک پلیر Winamp‌ در اندروید و آی او اس

ترکیبی از تمام منابع مختلف صوتی در داخل یک نرم افزار می‌تواند خوشایند و غافلگیرکننده باشد. ما امیدواریم تیم توسعه پشت این نرم افزار پخش کننده موسیقی قدیمی، توانایی آن را داشته باشد. نسخه جدید وینمپ به پلتفرم‌های موبایلی آی او اس و اندروید خواهد آمد.

در انتها، نسخه 5.8 وینمپ تمام گزینه‌های مستلزم پرداخت حق اشتراک را حذف خواهد کرد و بار دیگر وینمپ به یک نرم افزار کاملا رایگان تبدیل می‌شود و اگر می‌خواهید امکانات بیشتری را در اختیار داشته باشید می‌توانید Winamp Pro را نصب کنید. بیایید امیدوار باشیم بر روی تم‌های کلاسیک Bento وینمپ نیز بازنگری شده باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. هیچی نمیشه مدیاپلیر

    با سپاس

  2. رقص نور خوبی داره واقعا زیباست

  3. نرم فزار خوبی بود

  4. من هنوز ازش استفاده میکنم