تصاویر 3 بعدی فیسبوک

فیسبوک عکس های معمولی شما را به تصاویر 3 بعدی تبدیل می‌کند

فیسبوک به لطف قابلیتی با نام 3D Photos به شما اجازه می‌دهد عکس های معمولی خود را به تصاویر 3 بعدی تبدیل کنید. اما استفاده از این قابلیت مستلزم چیست؟

کمپانی فیسبوک با بهره برداری از هوش مصنوعی و گوشی های مجهز به دوربین دوگانه قادر به خلق تصاویر 3 بعدی است. همانطور که از نامش پیداست، قابلیت 3D Photos به شما اجازه می‌دهد تا با نمای جذاب‌تری به تصاویر گالری گوشی خود نگاه کنید. آن شبیه به یک استیکر هولوگرافیک در قرن 21 است.

همراه با قابلیت 3D Photos شبکه اجتماعی فیسبوک شما قادر به چرخاندن گوشی‌تان به دور سوژه یا کشیدن انگشتتان برای به دست آوردن یک نمایش بهتر از سوژه یا صحنه خواهید بود. بدیهی است وقتی عکس تهیه شد، نتایج همیشه در بهترین حالت ممکن قرار نخواهند داشت و به شما یک مدل سه بعدی واقعی که توقع دارید ارائه نمی‌شود. آن تنها یک راه تعاملی‌تر برای تماشای عکس‌ها است. با مشاهده‌ی ویدیوی زیر شما می‌توانید با کارایی قابلیت خلق تصاویر 3 بعدی فیسبوک بیشتر آشنا شوید.

 

برای به دست آوردن بهترین نتیجه‌ی ممکن، فیسبوک توصیه می‌کند که عکس‌ها را با کنتراس زیادی بین پس زمینه و پیش زمینه تهیه کنید. همانطور که در ویدیوی بالا نیز مشاهده می‌کنید این افکت بی‌نقص و عالی نیست و برخی از مصنوعات گمشده از پس زمینه توسط الگوریتم‌های هوش مصنوعی را نیز نمایش می‌دهد.

پیش‌نیازهای ساخت تصاویر 3 بعدی فیسبوک

شما هم اکنون می‌توانید تصاویر معمولی خود را با این شبکه اجتماعی به تصاویر 3 بعدی تبدیل کنید، اما قابلیت پست کردن آن‌ها به تدریج در دسترس کاربران مختلف قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که این پلتفرم برای استفاده نیازمند گوشی هایی با قابلیت عکاسی پرتره نظیر آیفون 7 است؛ پس باید حتما عکسی که تهیه کرده‌اید با حالت پرتره و توسط یک گوشی با دوربین دوگانه تهیه شده باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. جالبه اینم یکی دیگه از خلاقیت هاش

  2. ب چ دردی میخوره

  3. فیس بوک هروقت امنیتشو بالا برد بیاد حرف میزنیم