قیمت آمیکو آسنا

قیمت آمیکو آسنا در مهر 97 افزایش یافت؛ تغییرات فیس لیفت پیکاپ آفرود آمیکو

قیمت آمیکو آسنا (Amico Asena) در مهرماه 1397 افزایش پیدا کرد. خودروی پیکاپ آفرود آمیکو در نمایشگاه آفرود برج میلاد به نمایش درآمد و قیمت جدید آن اعلام شد.

شرکت آمیکو قیمت پیکاپ آفرودی خود با نام Asena را افزایش داد. این شرکت در نمایشگاه آفرود برج میلاد تهران حضور پیدا کرد و ضمن اعلام قیمت جدید پیکاپ آفرود خود، این محصول را با تخفیف ویژه به فروش رساند. نمایشگاه آفرود اخیرا در برج میلاد برگزار شد.

افزایش 30 میلیونی قیمت آمیکو آسنا

بر این اساس قیمت آمیکو آسنا در مهرماه 1397 افزایش پیدا کرد و به 247 میلیون تومان رسید. پیش از این، قیمت این خودرو 217 میلیون تومان بود و به این ترتیب، آمیکو Asena افزایش قیمت 30 میلیون تومانی را تجربه کرده است. شرکت آمیکو در جریان برگزاری این نمایشگاه، پیکاپ آسنا را با تخفیف 7 میلیون تومانی به مشتریان عرضه کرد. علاوه بر آن بین مشتریانی که در پیش خرید آمیکو آسنا شرکت کرده بودند، قرعه‌کشی برگزار شده و یک خودرو به برنده‌ی قرعه‌کشی اهدا شد.

قیمت آمیکو آسنا

شرکت آمیکو همچنین اعلام کرد به زودی نسخه‌ی فیس لیفت آسنا را با تغییرات جدید و موتور قدرتمندتر به بازار عرضه می‌کند. این نسخه به پیشرانه 2.4 لیتری توربو، گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و امکاناتی چون کروز کنترل، نمایشگر بزرگ‌تر، تریم جدید و سیستم تهویه اتوماتیک به‌روز مجهز خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. 30 میلیون گرون کرده بعد 7 میلیون میخاد تخفیف بده
    چقدر خوبن اینا

  2. از جیب باباشون گرون میکنن
    30 تومن ها