گجت Wear Space پاناسونیک

گجت Wear Space پاناسونیک جلوی حواس پرتی شما در محل کار را می‌گیرد

گجت Wear Space پاناسونیک معرفی شده تا جلوی حواس پرتی شما در محیط‌های کاری شلوغ را بگیرد. اگر یک دیجیتال نومد هستید نیز این دیوایس با جلوگیری از حواس پرتی، می‌تواند به افزایش بهره‌وری کار شما کمک کند.

آیا در محل کار به سختی تمرکزتان را پیدا می‌کنید؟ این روزها ساختمان اغلب شرکت‌ها به سبک باز طراحی می‌شود و این بدان معناست که شما می‌توانید هرآنچه در محیط شرکت اتفاق می‌افتد را ببینید. این چیز خوبی است، اگر به دنبال انگیزه‌ای برای سخت کار کردن باشید، اما اگر به سادگی تمرکز شما به هم می‌خورد، این می‌تواند معضل بزرگی باشد. شرکت ژاپنی پاناسونیک راه حلی برای این مشکل در نظر گرفته است و در همین راستا از گجت Wear Space پرده برداری کرده است.

گجت Wear Space پاناسونیک توسط استودیو طراحی Future Life Factory‌ ساخته شده است و اوایل سال 2018 آن برای نخستین بار در رویداد SXSW به نمایش درآمده بود. این دیوایس همچنین اخیرا در پلتفرم سرمایه گذاری ژاپنی قرار گرفته است.

گجت Wear Space پاناسونیک

این دیوایس به یک چشم بند اسب مخصوص انسان‌ها تشبیه می‌شود، اما در اصل عملکردی فراتر از آن دارد. ایده‌ی پشت طراحی گجت Wear Space جلوی حواس پرتی شما را خواهد گرفت، اما همچنین از هدفون های داخلی برخوردار است که می‌توانید با استفاده از آن‌ها همچنان محیط پیرامون خود را نیز کمی گوش کنید. این هدفون به لطف فناوری حذف نویز، به شما اجازه می‌دهد تا به طور کلی صدای محیط بیرون را ببنید تا هیچ صدایی به گوش شما نرسد؛ دقیقا مثل یک هدفون نویز کنسلینگ.

کمپانی پاناسونیک در ارتباط با این گجت چنین می‌گوید:

از آنجایی که شرکت‌های سبک باز و دیجیتال نومدها (افرادی که از فناوری‌های مخابراتی از راه دور برای امرار معاش و کار کردن استفاده می‌کنند. نظیر کسانی که در سفر نیز با یک کامپیوتر و اینترنت مشغول کار هستند.) در حال گسترش هستند، این مهم است که کارکنان در فضای شخصی که دارند، همچنان تمرکزشان را حفظ کنند. استفاده از این گجت به سادگی پوشیدن یک لباس است.

قیمت گجت Wear Space پاناسونیک

اگر شما هم یک فرد دورکار هستید، یا در شرکت‌های سبک باز کار می‌کنید و مایل به خریداری این گجت هستید، می‌توانید ویر اسپیس پاناسونیک را با قیمت 260 دلار خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اصلا این جور نیست ادم تا خودش نخواد حواسش برت نمیشه

  2. این غرتی بازیا چیه ادم بهشون میخنده

  3. فقط اسای شرقی از این مسخره بازی ها میتونن در بیارن

  4. این گجت نیست یه پتو هم بپیچی کله ت میشه همین