قیمت گلکسی A6s

قیمت گلکسی A6s و گلکسی A9s پیش از معرفی لو رفت

قیمت گلکسی A6s و گلکسی A9s سامسونگ پیش از رونمایی رسمی در چین لو رفت. موبایل های جدید سامسونگ قرار است با قیمتی بالا و امکاناتی زیاد روانه بازار شوند.

سامسونگ قرار است در تاریخ 24 اکتبر (2 آبان)، گوشی گلکسی ای 9 اس را با چهار دوربین در بخش پشتی در کنار گوشی گلکسی ای 6 اس معرفی کند. بعد از انتشار پوستری که تاریخ این مراسم را تایید می‌کرد، حالا قیمت گلکسی A6s و گلکسی A9s نیز به بیرون درز کرده است.

مطابق با اسکرین‌شات منتشر شده توسط افشاگر مشهور، _MMDDJ، موبایل گلکسی A6s با 6 گیگابایت حافظه رم، 2199 یوان (317 دلار) قیمت خواهد داشت و نسخه 6 گیگابایتی گلکسی A9s نیز با قیمت 3499 یوان (505 دلار) به فروش خواهد رسید. سازندگان قطعا مدل‌های دیگری از این تلفن های هوشمند را نیز در نظر گرفته‌اند. به همین جهت، علاقه‌مندان باید منتظر معرفی نسخه‌های ارزان‌تر و گران‌تر دیگر هم باشند.

قیمت گلکسی A6s

گلکسی ای 9 اس به سیستم دوربین چهارگانه و گلکسی ای 6 اس به سیستم دوربین دوگانه مجهز شده است. گوشی های جدید سامسونگ احتمالا با اسکنر اثر انگشت پشتی و اندروید 8.1 اویو به فروش خواهند رسید. هنوز اطلاعاتی از زمان عرضه یا قیمت مربوط به نسخه جهانی منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. A6S معرفی شده یا نه یکی جواب بده

  2. اینامگه معرفی نشدن

  3. من اون بنفشرو می خوام