هواوی پی 20

هواوی پی 20 بعد از سقوطی مرگبار هنوز کار می‌کند + تصاویر

یکی از کاربران شبکه اجتماعی Weibo با انتشار تصاویری از گوشی هواوی پی 20 (Huawei P20)، نشان داد این دستگاه بعد از سقوط از ارتفاع 50 متری و خرد شدن، هم‌چنان کار می‌کند.

اخیرا تصاویری از گوشی هواوی ۲۰ در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است که نشان می‌دهد این دستگاه بعد از شکستن و آسیب دیدن، هم‌چنان کار می‌کند. ظاهرا صاحب دستگاه قصد انجام تست سقوط را نداشته، اما کار کردن دستگاه بعد از این آسیب جدی، غافلگیرکننده بوده است.

به گفته این فرد، دستگاه از طبقه بیست و یکم (ارتفاع تقریبا 50 متری) روی یک سطح آجری سقوط کرده است. او در ابتدا تصور می‌کرد که هیچ چیزی از دستگاه باقی نمی‌ماند، ولی ظاهرا هواوی پی 20 مقاوم‌تر از آن است که تصور می‌کردیم.

هواوی پی 20

همان‌طور که در تصاویر ضمیمه‌شده نیز می‌بینید، صفحه نمایش خرد شده و دوربین نیز آسیب جدی دیده است. به علاوه، بخش‌های کناری هم حدود 30 درجه جلو آمده‌اند. اگرچه شاید هیچ‌گاه نتوان از این موبایل استفاده کرد، اما تشخیص چهره، بلوتوث، اینترنت و پیام‌رسان WeChat به خوبی کار می‌کنند.

50 متر بسیار بیشتر از استانداردهای امروزی برای تست مقاومت گوشی های موبایل است؛ به همین جهت، می‌توان گفت این گوشی «خوش‌شانس» بوده که از این سقوط نجات یافته است.

هواوی پی 20

سرویس مشتریان هواوی نیز ضمن ابراز ناراحتی بابت این اتفاق، به صاحب موبایل توصیه کرده است که بعد از بکاپ گرفتن از اطلاعات، آن را برای تعمیر در اختیار یکی از مراکز اصلی شرکت قرار دهد.

هواوی پی 20

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. گوشیه نابود شده بعد میان تبلیغشم میکنن

  2. تبلیغی تابلو از شرکت چینی..خخخ

  3. که چی ؟؟؟این فاکتور خوبه؟؟

  4. یاد حرف ی سری از دوستان افتادم ک میگفتن جنس چینی 😐

  5. دیگه وقتی این ریختی شد واسه چی مونه کار کنه