اوپو آر 15 ایکس

اوپو آر 15 ایکس با اسکنر زیر صفحه و هوش مصنوعی معرفی شد

گوشی جدید اوپو آر 15 ایکس (Oppo R15x) با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه و قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد. برای آشنایی با مشخصات فنی، امکانات و قیمت اوپو آر ۱۵ ایکس همراه گجت نیوز باشید.

دو هفته پیش، اوپو K1 با صفحه نمایشی کم‌حاشیه و ناچ قطره آب رونمایی شد. پس از آن، این گوشی با یک اسم دیگر در Geekbench ظاهر می‌شد و حالا، سرانجام این گوشی با نام اوپو آر 15 ایکس و حافظه داخلی بیشتر به وب‌سایت رسمی این شرکت اضافه شده است.

اوپو آر 15 ایکس

بسیاری از مشخصه‌های این دو اسمارت فون همچون اسکنر اثر انگشت زیر صفحه و دوربین سلفی، مشابه یکدیگر است. اگرچه سازندگان هنوز لیست کامل مشخصات فنی را منتشر نکرده‌اند، اما ما با ویژگی‌های اصلی، زمان عرضه و قیمت این گوشی آشنا هستیم.

موبایل جدید اوپو به صفحه نمایش 6.4 اینچی آمولد مجهز شده است و ظاهرا در زیر آن می‌توان اسکنر اثر انگشت سینپتیکس را پیدا کرد. سازندگان ادعا می‌کنند نسبت صفحه به بدنه در این گوشی به بیش از 91 درصد می‌رسد. ناچ در بخش بالایی میزبان دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی با قابلیت‌های هوش مصنوعی و توانایی شناسایی 800 صحنه مختلف بوده و اسپیکر هم در حاشیه صفحه جای گرفته است.

اوپو آر 15 ایکس

جزئیات مربوط به دوربین دوگانه پشتی هنوز مشخص نشده است، اما اگر سازندگان از فرمول K1 برای آن استفاده کرده باشند، سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی با لنز f/1.7 در کنار دوربین 2 مگاپیکسلی ثانوی برای سنجش عمق در خدمت کاربران خواهد بود. گوشی جدید اوپو، Color OS 5.2 (بر اساس اندروید اوریو) را اجرا می‌کند و تراشه اسنپدراگون 660 نیز نقش مغز پردازشگر را ایفا خواهد کرد. متاسفانه ظرفیت باتری اعلام نشده است.

بزرگترین تفاوت میان اوپو R15x و اوپو K1 در میزان حافظه داخلی است. در واقع، این گوشی به جای حافظه 64 گیگابایتی، تنها با یک پیکربندی و با 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از میان رنگ‌های منحصر به فرد “Nebula” و “Ice/Glacier”، یکی را به دلخواه انتخاب کنند. قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی، 2499 یوان (360 دلار / 310 یورو) بوده و هم‌اکنون پیش‌فروش آن آغاز شده است. فروش رسمی اوپو آر 15 ایکس نیز از 1 نوامبر (10 آبان) آغاز خواهد شد.

تصاویر اوپو آر 15 ایکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. دیگه نمی دونم چه گوشی میخوان وارد بازار کنن

  2. هی گرا گر گوشی این چ وضعشه

  3. این چینی ها هم ابادمون کردن