میت ۲۰ هواوی

نگاهی به تکنولوژی‌های جدید گوشی های سری میت ۲۰ هواوی

گوشی های سری میت ۲۰ هواوی (Huawei Mate 20) شامل مدل‌های میت 20، میت 20 پرو، میت 20 ایکس و میت 20 آر اس پورشه دیزاین به عنوان قوی‌ترین گوشی های اندرویدی معرفی شده‌اند. در ادامه به معرفی 8 تکنولوژی جدید این سری می‌پردازیم.

در تاریخ 16 اکتبر ساعت 2 بعد از ظهر به وقت لندن، هواوی به صورت رسمی از پرچمداران جدید خود شامل 4 مدل شامل گوشی های هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) با صفحه نمایش 6.53 اینچی،‌ هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro)، هواوی میت 20 آر اس پورشه دیزاین (Huawei Mate 20 RS Porsche Design) با صفحه نمایش 6.39 و هواوی میت 20 ایکس (Huawei Mate 20 X) با صفحه نمایش 7.2 اینچی مجهز به تکنولوژی گرافن رونمایی کرد.

میت 20، میت 20 پرو، میت 20 ایکس و میت 20 آر اس در بازار کشورهای اروپایی با قیمت 799 یورو، 1049 یورو، 899 یورو و 1695 یورو عرضه خواهد شد که پیش فروش سه مدل اول در تاریخ 26 اکتبر و پورش دیزاین در تاریخ 16 نوامبر آغاز خواهد شد. نسخه پورش دیزاین این مدل نیز 2095 یورو قیمت‌گذاری شده است.

سری میت ۲۰ هواوی دارای چهار ویژگی کلی است: اول استفاده از دوربینی با سه لنز لایکا در پشت گوشی در کنار یک فلاش دو رنگ هوشمند برای عکاسی با نور بهتر است. دومین ویژگی فوق‌العاده‌ی این گوشی این است که در مدل میت 20 پرو سنسور تشخیص اثر انگشت را در قسمت میانی زیر صفحه نمایش قرار داده شده است و سنسور تشخیص چهره با امکان قفل دو مرحله‌ای و تشخیص 3 بعدی از دیگر ویژگی‌هایی است که در مراسم رونمایی لندن به آن اشاره شد.

میت ۲۰ هواوی

ویژگی سوم، عملکرد شارژ بی سیم دو طرفه Mate 20 Pro است. این تلفن همراه نه تنها از شارژ بی سیم 15 وات پشتیبانی می‌کند، بلکه دیگر دستگاه‌های با قابلیت شارژ بی سیم نیز از طریق بدنه خود که برای اولین بار در جهان شارژ بی سیم سریع دو سویه را امکان‌پذیر ساخته است. از سوی دیگر می‌توان به تکنولوژی به کار گرفته شده در Huawei Mate 20X با گرافن برای خنک کردن گوشی در هنگام اجرای بازی‌های سنگین اشاره کرد.

علاوه بر این، سری میت ۲۰ هواوی به نسل جدید چیپست هوش مصنوعی کایرین 980 و سیستم عامل EMUI 9.0 و آخرین نسخه از اندروید 9.0 مجهز شده است.

سری میت ۲۰ هواوی با به کارگیری تلفیقی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های گوشی های هوشمند هواوی از جمله رنگ‌های ویژه و جدید، نسل جدید دوربین با هوش مصنوعی و GPU Turbo برای پردازش گرافیکی سریع‌تر قدم بزرگی در قیاس با گوشی‌های قبلی این برند برداشته است.

تکنولوژی‌های جدید سری میت ۲۰ هواوی

در عین حال می‌توان به 8 تکنولوژی جدید استفاده شده در این گوشی‌ها شامل موارد زیر در این گوشی به عنوان اصلی‌ترین نوآوری‌های آن اشاره کرد:

  • تراشه کایرین 980 با فناوری ساخت 7 نانومتری و همچنین سیستم پردازش عصبی دو هسته‌ای
  • تکنولوژی تشخیص چهره هوشمند و امن سه بعدی
  • سیستم شناسایی اثر انگشت زیر صفحه نمایش
  • شارژ فوق سریع 40 واتی که بسیار امن طراحی شده و از TUV آلمان گواهی امنیت را نیز دریافت نموده است
  • شارژ بی سیم 15 واتی با قابلیت شارژ  دو سویه معکوس
  • دوربین سه گانه با زاویه بسیار باز برای عکاسی زاویه باز و همچنین عکاسی ماکرو از سوژه‌ها از فاصله کمتر از 5 سانتی‌متری
  • همراه تکنولوژی جدید خنک‌کننده گرافن
  • عکاسی پرتره مجهز به هوش مصنوعی

این بار سری هواوی میت 20 با ساختار سخت افزاری و نرم افزاری خود توانسته است لقب پادشاه اندرویدی را که پیش از این شاید لقب گوشی‌های دیگری بود را از آن خود کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. به خدا خجالت نکشن میگن اینارو ما قبلا ساخته بودیم ،

  2. هه داداش جک سالو گفتی..گوشی جی ال ایکس اگه مفت هم بدن ملت بازم گرونه..جی ال ایکس شاید پنج سال دیگه بتونه یه گوشی درحدp10هوایی بزنه البته اگه ورشکست نشه.والا ماهم از خدامونه برند کشورمون پیشرفت کنه

  3. همشو از جی ال ایکس اسکی رفتن