تصاویر رسمی آنر مجیک 2

تصاویر رسمی آنر مجیک 2 وجود نمایشگر واقعا بدون حاشیه را تایید می‌کند

تصاویر رسمی آنر مجیک 2 (Huawei Honor Magic 2) به همراه یک ویدیوی نگاه نزدیک از این گوشی منتشر شد. ظاهرا کاربران باید خود را برای نمایشگری واقعا بدون حاشیه و طراحی کشویی دوربین آماده کنند.

علی‌رغم انتشار مشخصات فنی کامل گوشی آنر مجیک 2 از طریق TENAA، بسیاری از افراد منتظر بودند تا این آژانس چینی، تصاویر مربوط به موبایل آینده آنر را منتشر کندY اما پیش از رگولاتوری کشور چین، سازندگان با انتشار تصاویر رسمی آنر مجیک 2 از طریق شبکه اجتماعی ویبو، توجه همگان را به خود جلب کرده‌اند. این عکس‌ها نشان می‌دهند که موبایل جدید آنر در دو رنگ قرمز و آبی با افکت “gradient” به دست کاربران خواهد رسید. ویدیوی نگاه نزدیکی که اخیرا منتشر شده نیز وجود نسخه مشکی‌رنگ این اسمارت فون را تایید می‌کند. پیش‌تر، نمونه این رنگ‌های جذاب را در گوشی ها سری P20 و Mate 20 هواوی دیده بودیم.

تصاویر رسمی آنر مجیک 2

نسخه قرمز Honor Magic 2 با رنگی ملایم در بخش بالایی آغاز شده و تا بخش پایینی، رفته‌رفته بنفش می‌شود. مدل آبی، در بخش بالایی به رنگ آبی روشن بوده و تا قسمت پایینی، رنگ آن به آبی تیره تغییر می‌کند.

قاب پشتی میزبان دوربین سه گانه عمودی و یک لنز LED است و مثل سایر محصولات این شرکت، برند “honor” را می‌توان روی آن پیدا کرد. عبارت “AI Camera” نیز به وجود قابلیت‌های هوش مصنوعی برای دوربین اشاره دارد.

بر خلاف سایر میان‌رده‌های هواوی یا آنر، در بخش پشتی خبری از اسکنر اثر انگشت نیست زیرا سازندگان، این حسگر را زیر صفحه نمایش تعبیه کرده‌اند.

تصاویر رسمی آنر مجیک 2

مطابق با اطلاعاتی که پیش‌تر از طریق TENAA به بیرون درز کرده بود، پرچمدار جدید آنر به صفحه نمایش 6.39 اینچی آمولد با وضوح +FHD، پردازنده هشت هسته‌ای 2.6 گیگاهرتزی (به عنوان بخشی از تراشه کایرین 980)، باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 9.0 پای مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود کاربران کشور چین بتوانند این دستگاه را در دو پیکربندی مختلف با 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنند.

ماژول مکانیکی دوربین که به سازندگان اجازه داده است تا از نمایشگری تمام‌صفحه استفاده کنند، احتمالا میزبان دو دوربین 16 و 20 مگاپیکسلی و همچنین یک دوربین 2 مگاپیکسلی ToF برای استفاده در اسکن سه‌بعدی چهره خواهد بود. در بخش پشتی نیز از دوربین سه گانه 16 + 20 + 16 مگاپیکسلی استفاده می‌شود.

در کنار تصاویر رسمی آنر مجیک 2 ، یک ویدیوی نگاه نزدیک 16 ثانیه‌ای هم از طریق منابع دیگر منتشر شده است که ضمن نمایش طراحی این گوشی، بسیاری از قابلیت‌های جدید و خلاقانه آن را تایید می‌کند. به علاوه، ما در این ویدیو می‌توانیم رنگ مشکی گوشی را نیز مشاهده کنیم.

گوشی هواوی آنر مجیک 2 قرار است در تاریخ 31 اکتبر (9 آبان) به صورت رسمی معرفی شود.

تصاویر رسمی آنر مجیک 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چ رنگش اوجلهههه