سرعت شارژ هواوی میت 20 پرو

نگاهی به سرعت شارژ هواوی میت 20 پرو با شارژر فوق سریع 40 واتی

گوشی هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) که اخیرا در لندن معرفی شده به شارژر فوق سریع 40 واتی و باتری 4200 میلی‌آمپرساعتی مجهز است. در این مطلب قصد داریم سرعت شارژ هواوی میت 20 پرو را بررسی کنیم.

چندی پیش شرکت هواوی در مراسمی که در لندن برگزار شد، از جدیدترین پرچم‌داران خود یعنی سری میت 20 (Huawei Mate 20) به طور رسمی رونمایی کرد. در این مراسم تکنولوژی‌هایی برای اولین بار در بازار گوشی های هوشمند در گوشی های سری Huawei Mate 20 معرفی شد که از جمله آنها می‌توان به سیستم شارژ فوق سریع این گوشی‌ها اشاره کرد.

گوشی هواوی میت 20 پرو به یک شارژر فوق سریع 40 واتی و باتری پرظرفیت 4200 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است. قابلیت شارژ فوق سریع 40 واتی این گوشی توانسته است در بین طرفداران دنیای گوشی های هوشمند توجه زیادی به خود جلب کند، چرا که تاکنون چنین سیستم شارژی در هیچ گوشی پرچم‌دار دیگری در این حد و اندازه دیده نشده است. در راستای اثبات قدرت حقیقی و سرعت شارژ هواوی میت 20 پرو نیز آزمایشات متنوعی انجام شده است که بر اساس نتایج به دست آمده است.

سرعت شارژ هواوی میت 20 پرو چقدر است؟

میت 20 پرو در حالت خالی بودن کامل باتری تنها با گذشت زمان 68 دقیقه‌ای به شارژ 100 درصدی می‌رسد. 15 دقیقه پس از آغاز شارژ، باتری به 36 درصد و 50 دقیقه پس از آغاز شارژ، این عدد به 95 درصد می‌رسد و پس از این مرحله، باقی مانده شارژ گوشی به آرامی صورت می‌پذیرد.

سرعت شارژ هواوی میت 20 پرو

در این آزمایش، در مقابل سامسونگ گلکسی نوت 9 با قابلیت شارژ سریع 18 واتی و باتری 4000 میلی‌آمپری 109 دقیقه زمان نیاز دارد تا به صورت کامل شارژ شود که حدود 40 دقیقه طولانی‌تر از زمان شارژ کامل گوشی هواوی است. به عبارت دیگر شارژ 40 واتی هواوی این قابلیت را دارد که در هر دقیقه 1.5 درصد شارژ کند. به منظور حفظ امنیت کاربر در حین شارژ گوشی، هواوی اذعان داشته است که دارای اولین گواهی امنیت سیستم شارژ سریع گوشی از شرکت آلمانی TÜV Rheinland است، به همین دلیل نیازی به نگرانی کاربران در حین شارژ شدن گوشی Huawei Mate 20 Pro نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سرعتش خوبه ها واسه ایفونم میشه؟؟

  2. چرا توی همه چیز ایفون جلو تره درصورتی که ما هیچی ازش ندیدیم