بی وای دی در ایران

حضور بی وای دی در ایران با همکاری کارمانیا ادامه خواهد داشت

بی وای دی در ایران می‌ماند. مدیرعامل شرکت خودروسازی کارمانیا از ادامه همکاری این شرکت با خودروسازی چینی BYD‌ خبر داد و زمان دقیق عرضه محصولاتی نظیر بی وای دی S7 را اعلام کرد.

پویا سالاری شریف، مدیرعامل شرکت کارمانیا عنوان کرد خودروسازی بی وای دی بر خلاف سایر شرکت‌های چینی با وجود تحریم‌های ایران توسط آمریکا همچنان به فعالیت خود در ایران ادامه خواهد داد. البته شرکت کارمانیا و بی وای دی برای توسعه فعالیت‌های خود و جهت ایجاد خطوط رنگ محصولات بی وای دی در کرمان به سرمایه‌گذاری 35 میلیارد تومانی اقدام کردند که این خود دلیلی برای رد شایعه خروج این خودروسازی محسوب می‌شود.

سالاری در ادامه اظهار کرد ما از ارز نیمایی 4200 تومانی دولت استفاده کرده‌ایم و بر اساس یوان (پول رایج چین) به تامین منابع خود پرداخته‌ایم. بدون شک ما منابعی که از دولت دریافت کرده‌ایم را فقط برای تکمیل خودرو بی وای دی S6 و تهیه لوازم یدکی سایر خودروهای شرکت کارمانیا صرف کرده‌ایم و نظارت‌های ارگان‌های ذی‌ربط و  مدارک موجود از فعالیت‌های ما، گواه این ادعا است.

بی وای دی در ایران

تجهیز خطوط تولید کارمانیا

مدیرعامل کارمانیا همچنین گفت هدف ما توسعه خط تولید این شرکت بود که قسمت اعظمی از آن تحقق یافت. در حال حاضر کارخانه شرکت کارمانیا به سیستم مونتاژ با اتوماسیون کاملا ایرانی مجهز بوده و تمامی این فعالیت‌ها توسط متخصصان و مهندسان ایرانی صورت گرفته است. البته روش‌های جدید مونتاژ خودرو موجب شده تا شرکت کارمانیا قادر به تولید 30 هزار دستگاه باشد.

بی وای دی در ایران

وضعیت تولید خودروهای بی وای دی در ایران

سالاری در خصوص روند تولید محصولات بی وای دی در ایران عنوان کرد همچنان مراحل تولید خودرو بی وای دی S6 ادامه خواهد داشت و بر اساس قیمت‌های عنوان شده در قرارداد به مشتریان تحویل می‌گردد. خودرو بی وای دی S7  نیز به خوبی مراحل تولید آزمایشی را طی کرده است و با توجه به مسائلی که در زمینه حمل و نقل ایجاد شد، نهایتا تا پایان فصل پاییز شاهد حضور بی وای دی اس 7 در جاده‌های ایران خواهیم بود.

خودرو اقتصادی بی وای دی F3 این شرکت نیز نهایتا تا 3 ماه دیگر و با امکاناتی افزون بر نسخه‌های پیشین مجددا به خط تولید شرکت کارمانیا باز خواهد گشت. این کراس اوور لوکس چینی پس از تحویل خودروی BYD‌ S7، نهایتا در اواسط زمستان تحویل می‌شود.

بی وای دی در ایران

قیمت محصولات بی وای دی افزایش می‌یابد

مدیرعامل کارمانیا در ادامه اعلام کرد نوسانات بازار ارز بر روی قیمت محصولات این شرکت تاثیر مستقیم خواهد داشت و نهاد‌های ذی‌ربط در حال بررسی قیمت‌گذاری محصولات بی وای دی در ایران هستند. هر چند با توجه به قیمت ارز قادریم قیمت خودرو بی وای دی S7 را افزایش دهیم، اما تا زمانی که ارسال دعوتنامه صورت نگیرد قیمت نهایی این خودرو را نمی‌توانیم اعلام کنیم.

در واقع نوسانات ارز به صورت هفتگی انجام می‌شود و نمی‌توان قیمت مناسبی را ارائه داد و باید منتظر ارسال دعوتنامه‌های این خودرو باشیم تا قیمت S7 اعلام شود. همچنین اگر برای این خودرو افزایش قیمت زیادی را شاهد باشیم، شرکت کارمانیا برای مشتریان خود خدماتی را ارائه خواهد داد و حتی تسهیلات خاصی مانند بی وای دی F3 برای خریداران به وجود خواهیم آورد.

بی وای دی در ایران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اگه اینم نبود خودمون میساختیم

  2. دو روز دیگه میره میفهمه نمیصرفه