اچ تی سی Exodus 1

اچ تی سی Exodus 1 معرفی شد؛ نخستین گوشی متمرکز بر بلاک چین در جهان

گوشی اچ تی سی Exodus 1 معرفی شد. اچ تی سی اگزودوس یک گوشی متمرکز بر بلاک چین بوده و به کیف پول رمزنگاری شده‌ی Zion مجهز است. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت‌ها و قیمت گوشی مبتنی بر بلاک چین اچ تی سی بیشتر آشنا شوید.

اچ تی سی از نخستین گوشی متمرکز بر بلاک چین خود، اچ تی سی Exodus 1 پرده برداری کرد. این گوشی از هم اکنون برای پیش فروش قرار گرفته و از ماه دسامبر (آذر/دی ماه) نیز به عرضه درخواهد آمد. شما برای خرید آن باید 0.15 بیتکویین یا 4.78 اتریوم (چیزی در حدود 960 دلار) بپردازید. با این اوصاف، با بالا یا پایین رفتن قیمت این ارزهای دیجیتالی، قیمت گوشی اچ تی سی Exodus 1 نیز تغییر پیدا خواهد کرد.

اما آنچه که گوشی جدید اچ تی سی را ویژه می‌کند، تجهیز آن به کیف پول رمزنگاری شده‌ی Zion است که توسط این شرکت تایوانی توسعه یافته است. آن از امنیت تحت محاصره تراشه اسنپدراگون 845 استفاده می‌کند تا کلیدهای شما را از درگاه‌های غیرقابل اعتماد سیستم عامل و اپلیکیشن‌ها پنهان نگه دارد. Zion گوشی اچ تی سی Exodus 1 را به کیف پول ارزهای دیجیتالی فیزیکی شما تبدیل می‌کند. اما اگر گوشی‌تان را گم کردید چه می‌شود؟ Social Key Recovery به شما اجازه می‌دهد تا چند فرد مطمئن را پیدا کنید تا بتوانند مجددا کلید محرمانه‌ی شما را مجددا بسازند. نام این قابلیت Secret Sharing (قابلیتی شناخته شده در دنیای ارزهای دیجیتالی است) خواهد بود.

اچ تی سی Exodus 1

گوشی مبتنی بر بلاک چین اچ تی سی دارای روابط عمیق‌تری با دنیای رمزنگاری شده است. آن قادر به اجرای dApps، اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز است که می‌توانند هم زمان بر روی بسیاری از دیوایس‌ها اجرا شده تا نتایج قابل اطمینانی حاصل شده و نتواند مورد سوء استفاده قرار گیرد. اچ تی سی جزئیات زیادی را ارائه نکرده است،‌ اما احتمالا این برنامه‌ها بر مبنای اتریوم اجرا خواهند شد.

مشخصات فنی اچ تی سی Exodus 1

این گوشی از نظر مشخصات فنی به یک نمایشگر 6 اینچی با وضوح +1440p و نسبت 18:9، تراشه‌ی اسنپدراگون 845، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی تجهیز شده است. در اینجا دوربین دوگانه پشتی (سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی)، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی نیز وجود دارد. در انتها باید به ضد آب بودن این گوشی، به لطف تاییدیه IP68 اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. مگه اینجوری برگرده به عرصه

  2. به اچ تی سی دوستان تبریک میگم همچنین به جامعه بیت کوئین و ارز دیجیتال ک خودم و جماعتی ک مثل خودم تو این کارن تبریک میگم دمش گرم اچ تی سی برامون یه چیز باحال ساخته

  3. یعنی میشه باهاش تلگرام بدون فیلتر اورد؟؟؟