گوشی هوشمند منعطف

گوشی هوشمند منعطف انقلابی سامسونگ احتمالا دو هفته دیگر رونمایی می‌شود

گوشی هوشمند منعطف سامسونگ بر اساس جدیدترین اخبار دو هفته دیگر رونمایی می‌شود. دو هفته دیگر، کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ برگزار شده و بر اساس تیزر این رویداد، گوشی هوشمند منعطف شرکت احتمالا طی آن رونمایی می‌شود.

انتظار برای گوشی هوشمند منعطف سامسونگ به یک یا دو سال ختم نشده و نزدیک به 8 سال است که منتظر رونمایی چنین گجتی هستیم! بر اساس جدیدترین اخبار، این انتظار به زودی به پایان رسیده و گوشی هوشمند انعطاف پذیر این شرکت، ماه دیگر و در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

سامسونگ چندی پیش با انتشار یک ویدیو در توییتر، از در راه بودن کنفرانس توسعه‌دهندگان خود خبر داد. در ابتدای این تیزر، طرحی به صورت منعطف از حالت بسته به حالت باز در می‌آید که بر اساس تحلیل‌های رسانه‌های خبری، از رونمایی گوشی هوشمند منعطف سامسونگ در این رویداد خبر می‌دهد. در توییت سامسونگ اعلام شده این رویداد، تقاطع بین حال و آینده بوده و حضور در آن را به منظور پابرجا ماندن بر روی جدیدترین تکنولوژی‌های روز الزامی است.

این نخستین مرتبه‌ای نیست که پیرامون گوشی منعطف سامسونگ و مخصوصا زمان عرضه آن چیزی می‌شنویم. رییس بخش موبایل این شرکت چندی پیش اعلام کرده بود احتمال رونمایی این گوشی تا انتهای سال جاری وجود دارد.

گوشی هوشمند منعطف

از طرفی رویداد نام برده، که در هفتم نوامبر (شانزدهم مهر) در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود، مخصوص توسعه‌دهندگان است، به همین دلیل احتمال رونمایی یک محصول سخت افزاری در آن بسیار پایین است. امیدواریم تکلیف زمان رونمایی گوشی هوشمند منعطف سامسونگ هر چه زودتر مشخص شده و تاریخ دقیق معرفی آن، حتی اگر چند سال دیگر است، توسط سازنده اعلام شود!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. دوماهه دیگه ورشکست میشه

  2. قرار بود این هفته باشه

  3. سامسونگ یعنی تجربه استفاده از تکنولوژی آینده در زمان حال

  4. تا دوهفته دیگه معلوم میشه چی درچنته داره

  5. منتظر گوشی هستیم ببنینم چی میده بیرون

  6. انقلاب
    مصادفه با ما