قیمت وان پلاس 6 تی

افشای مشخصات فنی و قیمت وان پلاس 6 تی از طریق یک فروشگاه اینترنتی

از مدت‌ها پیش گمانه‌زنی‌ها درباره مشخصات و قیمت وان پلاس 6 تی (OnePlus 6T) آغاز شد. انتظار می‌رفت صحت ادعاهای مطرح شده، در تاریخ هفتم آبان و همزمان با معرفی رسمی پرچمدار وان‌پلاس در نیویورک سنجیده شود؛ اما یک فروشگاه آنلاین از هم‌اکنون، این اطلاعات را فاش ساخته است.

فروشگاه Otto نسخه 128 گیگابایتی این پرچمدار، مجهز به 8 گیگابایت رم را روی وب‌سایت خود قرار داده است؛ اما قاعدتا نسخه‌های دیگری با پیکربندی متفاوت نیز برای خرید وجود خواهد داشت. البته فهرست مشخصات و قیمت وان پلاس 6 تی در این سایت،  یک نکته عجیب هم دارد و آن درج نام اندروید اوریو مقابل ورژن سیستم عامل دستگاه است که احتمالا صحیح نیست و کمپانی وان پلاس، پرچمدار خود را با اندروید 9.0 پای روانه بازار خواهد کرد.

طراحی، مشخصات فنی و قیمت وان پلاس 6 تی

بر اساس اطلاعات موجود در وب‌سایت Otto، وان پلاس 6 تی دارای ابعاد 157.5 در 75.7 در 8.2 میلی‌متری و نمایشگر آمولد 6.41 اینچی خواهد بود. این نمایشگر با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نسبت تصویر 19.5 به 9 توصیف شده است. عکس‌ انتشار یافته از این گوشی هوشمند نیز، موید وجود یک ناچ قطره‌ای بسیار کوچک در بخش فوقانی نمایشگر آن است.

قیمت وان پلاس 6 تی

مشخصات اپتیک وان پلاس ۶ تی، شامل ماژول دوربین دوگانه (16+20 مگاپیکسلی) در پنل پشتی و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی می‌شود. یک باتری با ظرفیت 3700 میلی‌آمپر ساعت نیز، تامین کننده انرژی دستگاه خواهد بود و مدیریت اطلاعات در آن را، تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام به همراه 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برعهده خواهد داشت.

همچنین نسخه 256 گیگابایتی وان پلاس 6 تی نیز احتمالا قابل خریداری است و همان‌طور که گفته شد، رابط کاربری OxygenOS بر پایه اندروید 9.0 پای مشخصات نرم‌افزاری گوشی را تشکیل می‌دهند.

ظاهرا این‌بار کمپانی چینی از تعبیه جک 3.5 میلی‌متری هدفون در پرچمدار خود، چشم‌پوشی کرده است. در عوض می‌توان انتظار تجهیز این گوشی به حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای را داشت. برخورداری از درگاه USB تایپ C، پشتیبانی از دو سیم کارت، وای فای 802.11 ac، بلوتوث 5.0، جی پی اس، NFC و شبکه ارتباطی 4G LTE از دیگر ویژگی‌های منتسب به وان پلاس 6 تی به شمار می‌روند. هرچند اشاره‌ای به استاندارد IP67 یا IP68 دستگاه نشده؛ اما امید می‌رود این پرچمدار نیز همانند وان پلاس 6، مقاوم در برابر آب باشد.

فروشگاه اینترنتی Otto، قیمت وان پلاس 6 تی را 579 یورو اعلام کرده است که تفاوت چندانی با قیمت 569 یورویی وان پلاس 6 (نسخه 8+128 گیگابایتی) ندارد.