گوگل نیوز

برنامه گوگل نیوز حجم اینترنت زیادی مصرف می‌کند

در روزهای گذشته خبری مبنی بر مصرف بالای حجم اینترنت موبایل در برنامه گوگل نیوز توسط شبکه های اجتماعی منتشر شده که به مشکلات ساختاری در برنامه Google News اشاره دارد. در ادامه مشکلات این برنامه را بررسی کرده و راه‌ حل آن را توضیح خواهیم داد.

برنامه گوگل نیوز (Google News) جزو سرویس‌های پرمخاطب شرکت گوگل شناخته می‌شود و برای کاربران، امکانی را فراهم می‌کند تا بدون نیاز به مراجعه به سایت‌های خبری مختلف، به جدیدترین خبر‌ها و گزارش‌های سرتاسر جهان دسترسی پیدا کنند. ولی در حال حاضر این برنامه برای کاربران خود مشکلاتی را به همراه داشته است. کاربران این برنامه اندرویدی گزارش‌هایی مبنی بر مصرف بالای حجم اینترنت و هزینه‌های زیاد آن منتشر کرده‌اند.

گوگل نیوز

اطلاعیه گوگل در مورد گوگل نیوز

شرکت گوگل در خصوص اعتراض‌هایی که صورت گرفته است در اطلاعیه‌ای اعلام کرد متخصصان فعال این شرکت در حال بررسی آسیب‌پذیری و باگ موجود در این برنامه بوده و به زودی این مشکل را برطرف خواهند کرد و علت دقیق این اتفاق نیز به زودی اعلام می‌شود.

گوگل نیوز

دیدگاه کاربران در خصوص برنامه گوگل نیوز

برخی از کاربران در رابطه با مصرف زیاد بسته های اینترنتی خود توسط برنامه گوگل نیوز عنوان کردند:

این برنامه حتی در زمانی که من خوابیده‌‌ام و با این برنامه فعالیت نمی‌کنم نیز در حدود 12 گیگ از حجم اینترنت موبایل مرا مصرف کرده‌ است که در نتیجه آن مجبور به پرداخت هزینه‌ای در حدود 75 دلار شده‌ام.

کابر دیگری عنوان کرد که این برنامه از لحاظ ساختار برنامه‌نویسی دچار مشکل شده است و بیان کرد:

حتی در شرایطی که از قسمت تنظیمات برنامه گوگل نیوز، تمامی دانلودها را به روی اینترنت وای فای (Download Via Wi-Fi) تنظیم می‌کنیم، باز هم این برنامه تمامی دانلودهای مورد نیاز خود را از طریق اینترنت دیتا یا تلفن همراه انجام می‌دهد و با 24 گیگابایت دانلود از طریق اینترنت همراه، هزینه‌ای درحدود 385 دلار برای من به همراه داشت.

گوگل نیوز

روش غیرفعال کردن برنامه گوگل نیوز

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، برای غیر فعال کردن این برنامه نمی‌توان از تنظیمات آن اقدامی را صورت داد و تنها راه جلوگیری از مصرف زیاد حجم اینترنت موبایل، حذف کامل برنامه گوگل نیوز از روی گوشی های اندرویدی است. این راه بهترین روش شناخته می‌شود و تا زمانی که شرکت گوگل، مشکل این برنامه را رفع نکرده و به‌روزرسانی آن را منتشر نکرده، بهتر است این برنامه را حذف کنید.

گوگل نیوز

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. خاک بر سرشون!!!

    اگر یک تیم برنامه نویس، از قصد هم بخواد همچین کاری انجام بده، کار سختی در پیش داره!!!

    باید کلی مطلب رو تولید کنه!!!

    کل مطالب متنی گدجت نیوز از روز ایجادش (شاید 10 سال پیش تا حالا)، یک گیگ هم نمیشه!!!

    مثل مواقعی هستش که گل نکردن یک توپ، از گل کردنش سخت تر باشه!!!

    اینجا نباید گریست!

    باید خندید

    با سپاس

  2. مخصوصا با این حجم ها محدود

  3. ما ک اینگلیسی بلد نیستیم