گلکسی A8s سامسونگ

گوشی گلکسی A8s سامسونگ فاقد حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای خواهد بود

تولید گوشی گلکسی A8s سامسونگ با طراحی مدرن و تمام صفحه را، می‌توان بخشی از تلاش کمپانی کره‌ای برای جان تازه بخشیدن به تجارت موبایل خود تعبیر کرد؛ اما ظاهرا گلکسی ای 8 اس برخلاف بسیاری از رقبای امروزی، فاقد حسگر اثر انگشت درون نمایشگر خواهد بود.

سامسونگ به تازگی دو گوشی گلکسی A6s و گلکسی A9s را در کشور چین معرفی کرد. علاوه بر این دو، تصاویری از گوشی بدون حاشیه‌ای را نیز به نمایش گذاشت که ظاهرا تنها یک حفره کوچک در نمایشگر آن برای تعبیه دوربین سلفی وجود دارد. هنوز اطلاعات رسمی چندانی از این گوشی هوشمند که گلکسی A8s سامسونگ خوانده می‌شود در دست نیست؛ اما یک افشاگر قابل اعتماد به نام «استیو همرستافر» از رنگ‌بندی آبی، سبز و نقره‌ای دستگاه خبر داده است.

گلکسی A8s سامسونگ

از طرفی با وجود اینکه امروزه تب استفاده از حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای در گوشی های هوشمند بالا گرفته، ظاهرا محصول جدید کمپانی کره‌ای از این قابلیت بی‌بهره است.

بر اساس گزارش‌های اخیر، گلکسی A8s سامسونگ اولین محصول این کمپانی خواهد بود که با تراشه اسنپدراگون 710 کوالکام عرضه می‌شود. با وجود پنهان بودن ظرفیت حافظه داخلی و حافظه رم دستگاه در مقطع فعلی، اما وجود باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی در آن محتمل به نظر می‌رسد. دوربین سه‌گانه در قاب پشتی و سیستم عامل پیش‌فرض اندروید 9 پای نیز، سایر مشخصات منتسب به گوشی گلکسی A8s سامسونگ به شمار می‌روند.

قرار است کمپانی کره‌ای این محصول تازه را در ماه ژانویه راهی بازار کند؛ بنابراین می‌توان انتظار معرفی آن در واپسین روزهای سال جاری میلادی را داشت. از طرفی چنانچه سامسونگ  قصد عرضه جهانی Galaxy A8s را نیز داشته باشد؛ برگزاری مراسم معرفی آن در نمایشگاه CES 2019 که دی ماه برپا خواهد شد، دور از ذهن نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. چ تصویر زمینه خوشگلی داره

  2. دوربینش کدوم وره بالاخره