دونالد ترامپ

دونالد ترامپ بی‌توجه به خبر شنود از گوشی‌اش همچنان از آن استفاده می‌کند!

در حالی که شنیده می‌شود سرویس‌های اطلاعاتی چین و روسیه تماس‌های دونالد ترامپ را شنود می‌کنند، اما رئیس جمهور ایالات متحده همچنان از آیفون خود برای مکالماتش استفاده می‌کند!

روز چهارشنبه نیویورک تایمز در گزارشی عنوان کرد، گرچه بارها و بارها هشدار داده شده که تماس‌های تلفنی دونالد ترامپ امن نیست و ممکن است توسط سایر کشورها شنود شود، اما رئیس جمهور ایالات متحده بدون توجه به این هشدارها، همچنان از آیفون خود برای تماس‌هایش استفاده می‌کند.

مقامات کاخ سفید به رئیس جمهور روشی امن را برای برقراری تماس‌هایش آموزش داده‌اند و وی نیز مشتاق به پیروی از آن است. به نقل از گزارش تازه منتشر شده،‌ ترامپ تماس‌های عمومی به دوستان و مطبوعات مختلف نظیر فاکس نیوز را از یک آیفون که توسط آژانس امنیت ملی آمریکا امنیت ارتقا یافته‌ای پیدا کرده برقرار می‌کند، اما ظاهرا این دیوایس همچنان آسیب پذیر است.

گوشی دونالد ترامپ امنیت ملی آمریکا را تهدید می‌کند.

برخی از مقامات ناشناس کاخ سفید به روزنامه تایمز گفته‌اند که عادت‌های تلفنی رئیس جمهور افشا شده است و همین قضیه باعث شده تا امنیت ملی آمریکا با ریسک‌هایی مواجه شود.

به نقل از این گزارش، برخی از آن‌ها می‌گویند خوشبختانه تنها یکی از سه آیفون رئیس جمهور به این مشکل آلوده شده است و با همین امیدواری، چنین مسئله ی مهم برای مسائل امنیتی ملی آمریکا را مطرح نکرده‌اند. تایمز ادعا می‌کند که سازمان‌های جاسوسی آمریکا مشخص کرده‌اند چین و روسیه تماس‌‌های دونالد ترامپ را شنود کرده و از اطلاعاتی که جمع آوری شده برای پیشرفت در مواردی همچون مذاکرات تجاری خود استفاده کرده‌اند. به طور مثال چین لیستی از دوستان ترامپ را جمع آوری کرده و امیدوار است تا از طریق آن‌ها بتواند به منابع قابل اعتماد رئیس جمهور نفوذ کند.

در حال حاضر اپل به عنوان سازنده‌ی آیفون های دونالد ترامپ هیچ واکنشی به این خبر نشان نداده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

25 دیدگاه

  1. الان سعید میاد میگه گوشی جی ال ایکس بخره

  2. فکر کردین ترامپی که یه دنیارو به زانو نشونده انقدر احمقه

  3. خب حتما غیر قابل هکش کردن

  4. خیلی جالبه که تو میدونی خودش نمیدونه😂😂😂

  5. استفاده میکنه حتما کارای ضروریشو نمیگخ

  6. درود بر پرزیذنت دونالد ترامپ عزیز
    🙂

  7. مگه میشه ادم این همه احمق

  8. ترامپ خوله می خواد بگه واسم مهم نیست

  9. میخاد کم نیاره حتما

  10. دمش گرم باگی از کسی نداره کسیم ت …م نداره چپ نگاش کنه
    عاشقشم تازیخم ثابت میکنه ادما خوب بودن یا بد
    شماهاهم بیاید بگید دلقکه نمیدونم چیه

  11. چرا نمیخاد قبول نه هک شده