وان پلاس 6

وان پلاس 6 می‌توانست متفاوت‌ترین گوشی از نظر رنگ بدنه باشد!

برای نمونه‌های اولیه وان پلاس 6 گزینه‌های رنگ بسیار زیاد و متفاوتی در نظر گرفته شده بود، اما در نهایت هیچ کدام در نسخه‌های تجاری به کار نرفتند. حال به تازگی تصاویری از گزینه‌های رنگ بی‌شمار نمونه‌های اولیه وان پلاس 6 منتشر شده است.

چند روز مانده به رونمایی رسمی وان پلاس 6 تی، این شرکت چینی یک یوتیوبر انگلیسی (مدیر کانال Mrwhosetheboss) را به مقر اصلی خود در شهر شنژن دعوت کرد تا این محصول را پیش از معرفی به وی نمایش بدهد. وان پلاس همچنین تعدادی از نمونه‌های اولیه وان پلاس 6 را در معرض دید مدیر این کانال یوتیوب قرار داد که نشان می‌دهند این گوشی می‌توانست از نظر گزینه‌های رنگ، تبدیل به خاص‌ترین محصول بازار شود!

اگرچه وی اجازه نداشت از وان پلاس 6T ویدیو تهیه کرده و به صورت عمومی منتشر کند، اما با ضبط ویدیو از نمونه‌های اولیه وان پلاس 6 کاربران را حسرت به دل گذاشت. اولین پرچمدار شرکت در سال جاری، در دو گزینه رنگ مشکی و تعدادی نسخه محدود با رنگ قرمز و سفید عرضه شد، اما سازنده، تعداد بسیار زیادی گردینت برای پنل پشتی آن در نظر گرفته بود که در نهایت هیچ کدام راهی به نسخه‌های تجاری پیدا نکردند.

وان پلاس 6

با در نظر گرفتن نسخه دارای گردینت هواوی پی 20 پرو از زمان عرضه آن به بازار، نمی‌توان تصور کرد چه تعداد کاربر در صورت عرضه همه این گزینه‌های رنگ، فقط به خاطر زیبایی بی‌نظیر و تنوع گزینه‌های رنگ وان پلاس 6 به خرید آن روی می‌آوردند!

وان پلاس 6

قرار است گوشی وان پلاس 6T در روز بیست و نهم اکتبر (هفتم آبان) به صورت رسمی رونمایی شده و عرضه آن به بازار یه هفته بعد آغاز شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. خدایی این رنگه که داره

  2. اینا چین با رنگ های ضایع

  3. این که جلدشه بیسواد ها

  4. هیچ کدوم به پای رنگ های ایفون ایکس مکس نمیرسن