تغییر نام کاربری PSN

امکان تغییر نام کاربری PSN در پیش‌نمایش آپدیت 6.10 پلی استیشن 4

تغییر نام کاربری PSN در نسخه‌ی پیش‌نمایش آپدیت 6.10 پلی استیشن امکان پذیر خواهد بود. البته این کار مشکلاتی را نیز ممکن است به ارمغان بیاورد که در ادامه می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید.

اوایل سال بود که در گزارشی عنوان کردیم، سونی سرانجام اجازه‌ی تغییر نام کاربری PSN را به مشترکان این شبکه خواهد داد. گیمرها مدت‌های طولانیست که در انتظار این مجوز هستند، اما عملا تا بدین لحظه این اتفاق صورت نگرفته است. حال سونی آغاز به معرفی این قابلیت به صاحبان کنسول های بازی پلی استیشن کرده است. صاحبان پلی استیشن اگر نسخه پیش‌نمایش آپدیت 6.10 را بر روی کنسول خود نصب کرده باشند، قادر به تغییر نام کاربری پی اس ان خواهند بود.

به نظر می‌رسد سونی در ابتدا می‌خواهد این قابلیت را با تعداد کمی از کاربران در بریتانیا آزمایش کند. این افراد در آینده‌ای نزدیک قادر به تغییر نام کاربری PSN خود خواهند بود. سونی البته هشدارهایی را به کسانی که علاقه‌مند به این تغییر نام کاربری هستند داده است.

هشدارهایی برای تغییر نام کاربری PSN

تمام بازی های PS3، PS4 و PS Vita و دیگر سیستم‌های پلی استیشنی از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند. کسانی که این تغییر را انجام می‌دهند،‌ تمامی جزئیات به دست آورده بازی‌هایشان نظیر ارز مجازی و افزونه‌ها را از دست خواهند داد. این افراد حتی ممکن است پیشرفت در بازی‌ها، ذخیره‌ها و اطلاعات لیدربردشان را نیز از دست دهند. این کار ممکن است بخش‌هایی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را به صورت صحیحی در دو حالت آنلاین و آفلاین اجرا نکند. همچنین آیدی پیشین آن‌ها نیز ممکن است در برخی جاها برای سایر بازیکن‌ها قابل مشاهده باشد.

نخستین تغییر نام کاربری PSN برای تمام کاربران رایگان خواهد بود، اما اگر قصد داشته باشید برای دومین بار این کار را انجام دهید باید 7.99 پوند بپردازید. همچنین در طول انتشار نسخه پیش‌نمایش، کاربران می‌توانند مجددا آیدی خود را به آیدی قبلی خود تغییر دهند. بازگشت به شناسه‌ی پیشین لزوما نمی‌تواند اطلاعات از دست رفته را نیز بازگرداند.

سونی تایید کرده است که این قابلیت با تمام بازی‌هایی که پس از تاریخ یکم آوریل 2018 به عرضه رسیده‌اند سازگار است،‌ این درحالیست که تعداد زیادی از عنوانین محبوب پیش از این تاریخ به انتشار رسیده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. با سلام
    منظور از اینکه بخش هایی از بازی کار نمی کنه چیه؟
    یعنی اینکه نمیشه یه تیکه هایی رو بازی کرد و دستگاه هنگ میکنه ؟
    آیا بازی the last of us remasterd و fortnite هم این مشکل رو پیدا میکنند؟

  2. دیگه همه مردم و جوانان انقلابی و اسلامی ما از این محصول غربی متنفر شدن و فردا به رسم میادین در سراسر کشور این محصول ساخت غرب که منشا فساد و فحشا است را آتش خواهند زد .

    • احسنت بر تو ای جوان انقلابی پیرو مسیر ولایت فقیه . اینگونه محصولات ساخت غرب شده بلای جان جوانان ما . ما مردم اسلامی و انقلابی شهر تهران فردا به رسم نمادین کنسول Ps4 ساخت غرب خودمان را جلوی میلیون ها دوربین بین المللی آتش خواهیم زد

    • این حرفا چیه دیگه چه ربطی داره