کیا سراتو 2019

کیا سراتو 2019 با چه امکانات و مشخصاتی به بازار جهانی عرضه می‌شود؟

کیا سراتو 2019 (Kia Cerato)، محصول جدید شرکت خودروسازی کیا شناخته می‌شود. این خودرو نسبت به مدل‌های پیشین با امکانات و تغییرات ظاهری جدیدی به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات فنی و قابلیت‌های ایمنی سراتو جدید آشنا می‌شویم.

امروزه خودروسازان مطرح جهان به جای ارتقای مدل‌های سدان خود، به تولید خودرو‌های کراس اوور یا شاسی بلند پرداخته‌اند. در این بین شرکت خودروسازی کیا بر خلاف سایرین بر روی توسعه خودروهای سدان مشغول بوده و خودروی 4 در بی نظیری مانند کیا سراتو 2019 را تولید کرده است. این خودروساز کره‌ای قصد دارد خودرویی با قیمت مناسب تولید کند تا اقشار مختلف جامعه قادر به خرید آن باشند. خودروی جدید کیا به طور کلی دارای مزایایی نظیر ظاهر شیک، کابین فراتر از انتظار، سواری نرم و راحت بوده و از طرفی با معایبی مانند پیشرانه ضعیف و جعبه دنده دستی در مدل پایه مواجه است.

کیا سراتو 2019

کیا سراتو 2019 ؛ یک خودروی شیک

معمولا خودرو اولی‌ها (کسانی که برای اولین بار مایل به خرید خودرو هستند) مدل‌های کوچکتری از محصولات کیا را انتخاب می‌کنند، اما شرکت خودروسازی کیا بر این باور است که مشتریان زیادی با سلیقه‌های مختلف برای خرید کیا سراتو 2019 اقدام خواهند کرد؛ چرا که این خودرو از سه شاخصه اصلی شیک بودن، تکنولوژیک بودن و کیفیت برخوردار است.

کیا سراتو 2019

محصول جدید کیا نسبت به مدل‌های پیشین خود در حدود 3 اینچ (7.62 سانتی‌متر) کشیده‌تر شده که فضای بیشتری را برای سرنشینان فراهم می‌سازد. نسخه پایه کیا سراتو 2019 که با قیمت حدود 18 هزار 585 دلار به فروش می‌رسد، به امکانات استانداردی نظیر ترمز خودکار اضطراری، سامانه کمکی حرکت بین خطوط، صفحه نمایشگر لمسی 8 اینچی، اپل کارپلی، اندروید اتو و تنظیمات دوگانه سامانه تهویه مجهز خواهد بود.

کیا سراتو 2019

تمامی مدل‌های سراتو به یک موتور 2 لیتری تنفس طبیعی 4 سیلندر مجهز بوده که قادر به تولید قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 179 نیوتن‌متر است. نسخه پایه FE سراتو از یک گیربکس 6 سرعته دستی بهره می‌برد و سایر نسخه‌های سراتو نیز برای نخستین بار به گیربکس CVT مجهز خواهند شد.

کیا سراتو 2019

کابین خودرو کیا سراتو 2019 تلفیقی از شیک بودن و سادگی را در خود دارد و کلید‌ها و دکمه‌های داخل خودرو با اشکال ساده طراحی شده‌اند. از طرفی در داخل کابین شاهد صفحه نمایشگر ایستاده و تریم فلزی جذاب خواهیم بود. کیفیت مواد اولیه کابین این خودرو دارای سطح بالایی بوده و مواد نرم در پنل درهای جلو و استراحت‌گاه بازویی قرار دارد.

کیا سراتو 2019

در طراحی داشبورد از پلاستیک مشکی باکیفیت و چرم مصنوعی استفاده شده که به نمونه واقعی بسیار نزدیک بوده و از کیفیت بسیار بالایی بهره می‌برد. مدل EX کیا سراتو 2019 با قیمتی در حدود 22 هزار و 885 دلار به فروش می‌رسد و به امکاناتی نظیر صندلی‌های چرمی همراه با گرمکن و تهویه برای ردیف جلو، تنظیم 10 حالته برقی صندلی راننده، استارت دکمه‌ای، مانیتورینگ نقاط کور و هشدار ترافیک پشت سر مجهز شده است. برای خرید این خودرو در رنگ سفید صدفی، باید مبلغی اضافه در حدود 295 دلار بپردازید.

کیا سراتو 2019

شرکت خودروسازی کیا قصد دارد نسخه لانچ ادیشن سراتو را در پاییز امسال به صورت محدود عرضه کند. برای خرید این نسخه باید در حدود 26 هزار و 95 دلار بپردازید. این نسخه‌ی سراتو به امکاناتی نظیر رینگ‌های خاکستری براق آلومینیومی، رنگ بدنه نارنجی آتشی، اسپویلر عقب، کروز کنترل تطبیق‌پذیر، تشخیص عابر پیاده و سامانه رهیاب مجهز خواهد بود. البته تمام امکانات نسخه لانچ ادیشن به صورت آپشنال برای سایر مدل‌های EX در دسترس قرار می‌گیرد.

کیا سراتو 2019

گیربکسCVT در زمان رانندگی پرشتاب، به شبیه‌سازی ضرایب دنده اقدام کرده و عملکردی شبیه به یک گیربکس اتومات معمولی را به وجود می‌آورد تا مراحل تعویض دنده برای رانندگان به نرمی و با راحتی خوبی صورت بگیرد. مقدار مصرف سوخت سراتو اتوماتیک در حدود 7.8 لیتر در محیط شهر و برای محیط جاده‌ای در حدود 5.9 لیتر در 100 کیلومتر برآورد شده است.

کیا سراتو 2019

محصول جدید کیا به سه حالت رانندگی کامفورت، اسپورت و اسمارت مجهز شده است که نگاه مشتریان زیادی را به خود جلب خواهد کرد. شما با سواری سراتو در جاده‌های مرتفع و بادخیز، شرایط نرم و لذت‌بخشی را تجربه خواهید کرد. حتی در جاده‌های ناهموار هم سواری این خودرو بسیار مناسب خواهد بود. سراتو 2019 می‌تواند 0 تا 96 کیلومتر بر ساعت را ظرف 8.1 ثانیه بپیماید. بر اساس تست‌های انجام شده این خودرو می‌تواند یک چهارم مایل را در 16.4 ثانیه با سرعت 140 کیلومتر بر ساعت طی کند.

کیا سراتو 2019

طراحی ظاهری خودرو سراتو به شکل اسپورت انجام شده، اما دینامیک رانندگی آن از این اصل پیروی نمی‌کند. فرمان این خودرو به خوبی نرم است، ولی همانند خودرو کیا استینگر در پیچ‌ها چابکی لازم را ندارد. از طرفی حرکات بدنه خودرو در شرایط مختلف به خوبی کنترل شده است، اما کیا سراتو 2019 در مسیرهای منحنی با مشکلاتی روبرو می‌شود که به خاطر لاستیک‌های این خودرو است.

کیا سراتو 2019

در طراحی داخل خودرو نباید از صندلی‌های جلو غافل شد، چرا که بدن سرنشینان به خوبی در آن جای گرفته و خستگی‌های فرد را برطرف می‌سازد. از طرفی موقعیت غربیلک فرمان نیز به درستی در جای خود قرار داشته و دید خوبی از بیرون خودرو برای راننده فراهم می‌کند. ممکن است این خودرو همانند نسخه کیا استینگر، یک خودرو اسپورت محسوب نشود، اما کیا سراتو 2019 یک خودروی جادار، راحت و مجهز با قیمتی بسیار مناسب است که نگاه مشتریان زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

کیا سراتو 2019

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. انگار ما درست شدیم فقط اینا رو نگا کنیم

  2. امیدواریم این یکی خوب باشه دیگه