خودروهای لیفان

شرکت بم خودرو چه برنامه‌ای برای تولید خودروهای لیفان دارد؟

مدتی است که تولید خودروهای لیفان به شرکت بم خودرو واگذار شده است و این شرکت قصد دارد مدل‌های جدیدی از خودروهای لیفان را با امکانات و تجهیزات مناسب به بازار عرضه کند. در ادامه به معرفی محصولات جدید بم خودرو می‌پردازیم.

شرکت خودروسازی لیفان، جزو نخستین خودروساز‌های چینی محسوب می‌شود که وارد صنعت خودرو ایران شده و فعالیت خود را به صورت رسمی با شرکت کرمان موتور شروع کرده است. همکاری مشترک لیفان و کرمان موتور تولید محصولاتی نظیر لیفان X60، لیفان X50 و سایر مدل‌های لیفان را به همراه داشت. پس از شروع مجدد تحریم‌های صنعت خودرو ایران توسط آمریکا، وظیفه تولید محصولات لیفان به شرکت بم خودرو که جزو گروه کرمان موتور نیز شناخته می‌شود، واگذار شد. بم خودرو در حال حاضر به تولید محصولات جیلی و لیفان مشغول است که انتظار می‌رود شرکت جیلی نیز به زودی برای پیروی از تحریم‌های آمریکا بازار ایران را ترک کند.

خودروهای لیفان

برنامه‌های تولید خودروهای لیفان

شرکت خودروسازی بم خودرو در حال حاضر مشغول به مونتاژ محصولاتی نظیر لیفان X50، لیفان X60 و لیفان 820 بوده و این خودروها از این پس توسط این شرکت وارد بازار ایران می‌شود. از طرفی بم خودرو برای توسعه‌ فعالیت‌های خود قصد دارد سه محصول جدید لیفان را با نام‌های لیفان X70، X7 و M7 تولید و برای اولین بار به بازار ایران عرضه کند.

تولید خودروهای لیفان

لیفان X70

خودرو لیفان X70 به عنوان یک کراس اوور متناسب با محیط شهری شناخته می‌شود. این خودرو به یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر مجهز بوده که قادر به تولید قدرت 145 اسب بخار و گشتاور 185 نیوتن متر است. محصول جدید بم خودرو رقیب مناسبی برای خودروهای چری تیگو 5 و جک S5 محسوب شده و به اندازه همین خودروها قیمت دارد.

خودروهای لیفان

لیفان X7 

محصول جدید بم خودرو با نام X7 به بازار عرضه می‌شود. این کراس اوور چینی به یک موتور 1.8 لیتری توربو مجهز بوده که قادر به تولید قدرت 190 اسب بخار و 250 نیوتن گشتاور است. این خودرو دارای ظرفیت 7 نفره بوده و سه ردیف صندلی است.

خودروهای لیفان

لیفان M7

این خودرو در واقع یک مینی ون یا MPV بوده و با نام M7 به بازار عرضه خواهد شد. لیفان M7 نیز به یک موتور 1.5 لیتری مجهز بوده که قادر به تولید قدرت 145 اسب بخار و 185 و 234 نیوتن‌متر گشتاور است. انتظار می‌رود محصولات جدید بم خودرو در سومین نمایشگاه خودروی تهران که در آذرماه برگزار می‌شود، معرفی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اخه لیفان هم شد ماشین !!!!!!!! بره با bmw و بنز قرارداد ببنده خب ! لعنت به این کشور مسخره ببین کجا متولد شدیم

  2. ماشلله تولید ملی

  3. ایی چقدر زشته

  4. خودتون گفتید نخریم