شنود تلفن رئیس جمهور

رئیس سازمان پدافند غیر عامل از شنود تلفن رئیس جمهور روحانی خبر داد

رئیس سازمان پدافند غیرعامل در مصاحبه‌ای از شنود تلفن رئیس جمهور روحانی خبر داد و اعلام کرد گوشی غیر قابل شنود به زودی برای مسئولان ساخته می‌شود. سردار جلالی در مورد ارز رمزپایه ملی و دور زدن تحریم‌ها نیز توضیح داده است.

سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیر عامل در گفتگویی اظهار کرد ارز رمزپایه همانند شمشیر دو لبه‌ است. کنترل دقیق ارزهای رمزنگاری شده در سیستم مالی و پولی هر کشوری بسیار دشوار بوده و اختلالاتی را در حوزه پولی و بانکی به همراه خواهد داشت، اما می‌توان این تهدید را به فرصت تبدیل کرد و از آن به عنوان ابزاری برای دور زدن تحریم‌ها استفاده کنیم. سردار جلالی در ادامه به موضوع تلفن‌های غیرقابل شنود پرداخت و در خصوص شنود تلفن رئیس جمهور روحانی نیز توضیحاتی را بیان کرد که در ادامه به بررسی دقیق آن می‌پردازیم.

شنود تلفن رئیس جمهور

تهدیدهای کشور طبیعی و غیر طبیعی است

سردار جلالی عنوان کرد در حال حاضر کشور با دو نوع تهدید طبیعی و غیر طبیعی مواجه است. تهدیدهای طبیعی انواع گوناگونی از بلایای طبیعی را شامل می‌شود، ولی در تهدیدهای غیر طبیعی به دلیل پیشرفت فناوری با موارد ویژه‌ای روبرو خواهیم بود. از طرفی با تهدیدهای انسان‌ساخت مواجه‌ایم که پویا و سیال و متحرک هستند و در هر دور‌ه‌ای با ظاهری متفاوت ظاهر می‌شوند. در ایران سازمان‌هایی که با تهدیدات بیشتری رو‌برو می‌شوند، پدافند غیر عامل را جدی‌تر دنبال می‌کنند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل در ادامه بیان کرد یکی از دستاوردهای جدید و مهم این سازمان، رونمایی از شهرک‌های موشکی است. بخش‌هایی نظیر مجموعه رسانه ملی، انرژی و نفتی نیز از پدافند غیرعامل بهره می‌برند. از طرفی ما در دوره‌های قبل با تهدید قطع شدن سیگنال‌های ماهواره‌ای در حوزه صدا و سیما مواجه بوده‌ایم که با با پیش‌بینی به موقع این سازمان و ایجاد قراردادی با صدا و سیما از تهدیدها جلوگیری کرده‌ایم. طبق این قرارداد، جغرافیای 95 درصدی کشور را تحت پوشش قرار داده‌ایم.

شنود تلفن رئیس جمهور

تهدیدهای ترکیبی و اقتصادی

سردار جلالی در ادامه افزود تهدیدهای ترکیی همراه با یک عملیات روانی نظیر اقدامات رسانه‌ای و فضای مجازی همراه بوده که در خود تهدید محتوایی داشته و فکر مخاطب را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در حال حاضر شبکه های اجتماعی نوعی ابزار برای تهدیدهای ترکیبی محسوب می‌شود، چرا که به طور مستقیم به خانواده‌ها متصل است. از طرفی با تهدیدهای اقتصادی هم مواجه‌ایم که از ساختارهای پولی، مالی، غیربانکی و تجاری کشور استفاده می‌کند و قادر به تغییر شرایط کشور است، اما ایران در این زمینه به لایه‌های دفاعی­ پیشرفته‌ای مجهز است.

شنود تلفن رئیس جمهور

ماجرای قطعی اینترنت

رئیس سازمان پدافند در ادامه اظهار کرد تهدیدهای حوزه اینترنت (قطعی اینترنت) از سوی کشورهای خارجی مطرح می‌شود و در صورت انجام آن، مشکلات زیادی برای ایران به همراه دارد، چرا که نباید توانایی‌های کشور آمریکا را برای قطع دسترسی به جستجوگر گوگل نادیده گرفت. این سازمان درصدد است تا مشکلات حوزه سایبری را شناسایی و به رفع آن بپردازد.

شنود تلفن رئیس جمهور

ارز رمزها

سردار جلالی بیان کرد ارز رمز همانند شمشیر دو لبه‌ است. کنترل دقیق ارزهای رمزپایه در سیستم مالی و پولی هر کشوری بسیار دشوار بوده و اختلالاتی را در حوزه پولی و بانکی به همراه خواهد داشت، اما می‌توان این تهدید را به فرصت تبدیل کرده و در بحث خارجی از آن بهره‌ ببریم. از ارزهای رمزنگاری شده می‌توان به دور زدن تحریم‌ها پرداخته و بسیاری از عملیات‌های بانکی را انجام دهیم و به همین دلیل درصدد ایجاد ارز رمز ملی هستیم تا در شرایط ضروری از آن بهره ببریم.

شنود تلفن رئیس جمهور

سوئیفت

رئیس سازمان پدافند همچنین گفت مرجعیت دلار، مشکلی اصلی برای اجرای سوئیفت به شمار می‌رود، زیرا آمریکا با قدرت‌نمایی از طریق پول ملی خود، اقدامات سایر کشور‌ها را در بحث سوئیفت کنترل می‌کند. در همین خصوص قصد داریم وابستگی به دلار آمریکا را کاهش داده و ارز جدیدی را جایگزین کنیم. تداوم تحریم های آمریکا علاوه بر اینکه به کشورهای تحریم شده آسیب می‌رساند، مشکلاتی را نیز برای خود آمریکا ایجاد می‌کند. ایران برای ایجاد سوئیفت به زیرساخت‌های نرم افزاری مورد نیاز دسترسی دارد، اما ایجاد هماهنگی و توافق با سایر کشورها مانع آن می‌شود.

شنود تلفن رئیس جمهور

ماجرای شنود تلفن رئیس جمهور

سردار جلالی از شنود تلفن رئیس جمهور روحانی خبر داد و اضافه کرد پس از این ماجرا که اخیرا اتفاق افتاده، تصمیم گرفته‌ایم گوشی های موبایل غیر قابل شنود بسازیم و فعالیت‌های خوبی نیز در این خصوص صورت گرفته است. وی فعلا اطلاعات بیشتری در مورد این که شنود تلفن رئیس جمهور از سوی چه کسانی و با چه هدفی بوده، نداده است.

شنود تلفن رئیس جمهور

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خخخخخخ میخوان چیه روحانی کلیدو شنود کنن مثلا😂😂

  2. خبر فوق از سوی ایشان تکذیب شده است.

  3. گند اینم درومد .هرکار کنن بازم گندش در میاو چه با شنود چه بی شنود

  4. ای بابا ما که نه ویسی شنیدیم ن چیزی همه اینا شایعس الکی میخوان مردمو سرگرم کنن

  5. واقعا؟ دمشون گرم😂😂