مقایسه ابعاد وان پلاس 6 تی

مقایسه ابعاد وان پلاس 6 تی با پرچمداران اپل، سامسونگ و گوگل

در این مطلب، ارقام مربوط به مقایسه ابعاد وان پلاس 6 تی (OnePlus 6T) با مدل‌های 2018 آیفون، تازه‌ترین پرچمداران سری نوت و اس سامسونگ گلکسی، نسل سوم گوشی های گوگل پیکسل و پرچمدار پیشین کمپانی وان پلاس را از نظر خواهید گذراند.

وان پلاس 6 تی به عنوان تازه‌ترین سلاح کمپانی چینی برای قبضه کردن بازار گوشی های اندرویدی معرفی شد و آن‌طور که از ظاهر ماجرا برمی‌آید، از تمامی ملزومات برای تحقق این هدف نیز برخوردار است.

با تجهیز به سخت افزار رده‌بالا و قدرتمند، وان پلاس 6 تی ابایی نخواهد داشت که از میان برترین‌های حال حاضر بازار موبایل، هماورد بطلبد. طراحی مدرن با چاشنی آینده‌نگری و شاید از همه مهم‌تر، قیمت غیر قابل رقابت نیز؛ دست بالا را به این محصول می‌دهند. با این اوصاف می‌توان حدس زد که پرچمدار تازه‌ی وان پلاس حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

طراحان وان پلاس ۶ تی، هرآنچه که برای خوش منظر بودن یک گوشی هوشمند لازم است را در آن گنجانده‌اند. این شامل نمایشگر بدون حاشیه، یک ناچ قطره‌ای کوچک و بدنه‌ای تمام شیشه‌ای و صیقلی می‌شود. از لحاظ نسبت نمایشگر به بدنه نیز، وان پلاس 6 تی در زمره برترین‌ها قرار می‌گیرد؛ فاکتوری که این روزها اهمیت بسیاری پیدا کرده است و به ویژه در مورد گوشی‌هایی با صفحه نمایش 6 اینچی یا بزرگتر، می‌تواند مانع از افزایش بیش از حد ابعاد دستگاه ‌شود.

حالا که سخن از ابعاد گوشی‌های هوشمند به میان آمد، بد نیست به مقایسه ابعاد وان پلاس 6 تی با پرچمدارانی چون آیفون ایکس آر، آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس، گلکسی نوت 9، گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس، گوگل پیکسل 3، پیکسل 3 ایکس ال و البته وان پلاس 6 بپردازیم. در تصاویر زیر، وزن این گوشی‌ها نیز مورد مقایسه قرار گرفته است.

مقایسه ابعاد وان پلاس 6 تی با پرچمداران اپل

نمای جلونمای کناره‌ها

مقایسه ابعاد وان پلاس 6 تی

مقایسه ابعاد وان پلاس 6 تی

مقایسه ابعاد وان پلاس 6 تی با پرچمداران سامسونگ

نمای جلونمای کناره‌ها

مقایسه ابعاد وان پلاس 6 تی

مقایسه ابعاد وان پلاس 6 تی

مقایسه ابعاد وان پلاس 6 و 6 تی با پرچمداران گوگل

نمای جلونمای کناره‌ها

مقایسه ابعاد وان پلاس 6 تی

مقایسه ابعاد وان پلاس 6 تی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بابا خو دیگ سامسونگ خیلی خوشگل تره .اصا لامصب خیلی گوشیای خوش دستی ان

  2. خب این که دیگ مقایسه کردن نداره معلومه کدوم بهتره
    آن چیز ک عیان است چه حاجت به بیان است