پیش خرید خودرو

پیش خرید خودرو از خودروسازان به ضرر مردم است

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت پیش فروش خودرو توسط ایران خودرو و سایپا به طور غیرقانونی انجام می‌شود و مردم با پیش خرید خودرو متضرر خواهند شد.

امیر خجسته، رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار کرد روند پیش فروش خودرو توسط شرکت‌های خودروسازی نظیر سایپا و ایران خودرو بر خلاف روال قانونی صورت می‌گیرد و به مردم ضرر مالی می‌رساند. در واقع این خودروسازان باید بر اساس همان دلار 4 هزار و 200 تومانی که در گذشته قطعات خودرو را خریداری کرده‌اند، محصولات تولیده شده را به مشتریان تحویل دهند که تا به الان چنین امری محقق نشده است.

پیش خرید خودرو

پیش خرید خودرو به نفع مردم نیست

امیر خجسته در ادامه عنوان کرد خودروسازان تا به الان می‌بایست در حدود 270 هزار خودرو را به مشتریان خود تحویل می‌دادند که هیچ اقدامی در این خصوص از سوی آن‌ها صورت نگرفته و ایران خودرو و سایپا بنا به دلایلی نامعلوم، هیچ خودرویی به دست مردم نرسانده‌اند. از طرفی خودروسازان محصولاتی را پیش فروش می‌کنند که زمان تحویل و کیفیت خودرو نامشخص است.

این مقام مسئول در ادامه تاکید کرد مشتریان در زمانی که دلار با قیمتی در حدود 4 هزار و 200 تومان بود به پیش خرید خودرو اقدام کرده‌اند که با شرایط کنونی گویا خودروسازان با احتکار قصد دارند محصولات خود را با قیمت بیشتری به مردم تحویل دهند. برای حل مشکلات پیش رو تنها باید وزارت صنعت و معدن و شخص رئیس‎جمهور به موضوع وارد شده و روند تحویل خودرو و قیمت گذاری خودرو که بر خلاف روال قانونی دنبال می‌شود را پیگیری کنند. امیدواریم با روی کار آمدن وزیر صنعت و معدن جدید، مشکلات مردم در خصوص پیش خرید خودرو برطرف شود.

پیش خرید خودرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. شما اگر بفکرمردم هستید که نیستید خودرو دست دوم ازاد کنید تا از خارج وارد بشه قیمت پراید میشه سه ملیون

  2. وای بخدا من خبر نداشتم رفتم امروز یه ۲۰۶ ثبت نامیدم حدا رحم کنه بهم

  3. برج 3 97 پراید ثبت نام کردم تا الان خبری نیست خاک تو سرتون با این ماشین دادنتون

  4. خاک تو سرمون بریم پیش فروش بخریم

  5. خاک تو سرمون حقمونه این ماشین 5 تومنی پراید رو ندن بریم پیش فروش بخریم خاک تو سرمون

  6. سلام خدمت مردم توسری خور ایران که هرچی گرونی میارن مثل منگولا بیشتر میرن که بخرن این فرهنگ پایین ما ملته که به این روز افتادیم دولت بفکرجیب خودشه ن اسایش ملت .خدارحم کند

  7. باو ما شاسی بلند نمیخوایم همین سمند و پژو رو هم ۴۵ نقد یه روزه تحویل نمیدن .نظم هم خوب چیزیه

  8. سلام
    خدااااایا چرا کسی نیست به تخلفات خودرو سازان رسیدگی کنه چرا همه سکوت کردند . چرا سلطان سکه و قیر و … دستگیر میشن و اعدام میشن ولی کسی سلطان خودرو که از آشوب بازار سو استفاده کرده و ماشینهای پیش خرید مردم رو به قیمت بالا در بازار فروختند رو دستگیر نمی کنند . بیش از یکساله ، پیش خرید ساندرو استپ وی کردم با موعد دعوتنامه مرداد هنوز خبری نیست چه گناهی کردیم که اعتماد کردیم .

  9. آقا پیش خرید که میره تو پاچمون از اینور آزاد بگیریم 2 برابر گرونتر میدن خب پس ملت چی کار کنن ماشین وسیله خیلی ضروری نیست درسته ولی آسایش برای خودش به همراه میاره همین کسایی که الان ماشین دارن خاضرن خودشون ماشینشون رو تو پارکینگ بزارن بعد صبح پای پیاده برن سر کار یا برن بیرون خب من و شما کار میکنیم که پول در بیاریم این پول رو خرج آسایش و رفاه زندگیمون کنیم عجب داستانیه به خدا…

    • ماشین، یک وسیله فوق ضروری هستش

      ما ماشین شاسی بلند خوب می خوایم و خانه دوبلکس

      ایرانی حقش بیشتر از اینهاست

      نفت و گاز و معدن کشاورزی و گردشگری و خیلی چیزای دیگه برای ایران پول های فراوان میاره و ایرانی حقش خیلی چیزای زیادی هستش

      با سپاس