مشخصات اسمارت فون لومیا 940 لو رفت : پردازنده اسنپدراگون 805 ، دوربین 24 مگاپیکسل ، ویندوزفون 10

لیست مشخصاتی که از سوی یکی از تأمین کنندگان نوکیا برای وبسایت فون آرنا ارسال شده، نشان از تلاش مایکروسافت برای طراحی پرچمداری جدید و قابل در خط اسمارت فون هایش دارد.طبق این لیست، دستگاه مذکور “لومیا 940” نامگذاری شده و می‌توان آن را نسل جدیدی برای لومیا 930 دانست که انتشار دیرهنگام آن سبب عدم تأثیرگذاری جدی‌اش در بازار شد.

lumia-940-1

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید برای لومیا 940 صفحه نمایشی 5 اینچی در نظر گرفته شده و هر چند گمان می‌رفت که رزولوشن پرچمدار بعدی QHD باشد، از یک رزولوشن 1080p در آن استفاده خواهد شد. رزولوشن‌های QHD انرژی زیادی مصرف می‌کنند و غیبت آن را نمی‌توان به عنوان یک عیب به شمار آورد.

نکته جالب این لیست اشاره به گوریلا گلس 4 است که حتی از سوی کمپانی کرنینگ نیز معرفی نشده است. در کنار این موارد چیپست به خدمت گرفته شده اسنپ دراگون 805 چهار هسته ای با فرکانس 2.7 گیگاهرتز است و سه گیگابایت رم نیز در لومیا 940 جای گرفته تا هیبت یک پرچمدار امروزی را داشته باشد.

احتمالاً بهترین ویژگی این اسمارت فون را نیز باید در دوربین‌های پر قدرتش جستجو کرد. لومیا 940 در این مورد به هیچ وجه ناامیدکننده نیست و از دوربین عقب 24 مگاپیکسلی Pure View با قابلیت ضبط ویدیوهای 4K در 60 فریم بر ثانیه و دوربینی 5 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیوی 1080p در جلو بهره می‌برد.

نام سیستم عامل لومیا 940 ویندوز فون 10 ذکر شده، بنابراین نمی‌توان زمانی نزدیک را برای معرفی آن پیشبینی کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خدا کند هرچه زودتر بیاید چقدر منتظر پرچم دار جدید ماکروسافت بودم