ساعت هوشمند آنر واچ مجیک

ساعت هوشمند آنر واچ مجیک با قیمتی مناسب از راه رسید

ساعت هوشمند آنر واچ مجیک (Honor Watch Magic) به عنوان نسخه ارزان‌تر هواوی واچ GT معرفی شد. با گجت نیوز همراه باشید تا مشخصات و امکانات ساعت هوشمند آنر واچ مجیک را در کنار یکدیگر بررسی کنیم.

بعد از معرفی ساعت Watch GT توسط هواوی، حالا نوبت به زیرمجموعه این شرکت یعنی آنر رسیده تا یک ساعت هوشمند جدید را بر پایه پلتفرم Light OS پیش روی علاقه‌مندان قرار دهد. این گجت پوشیدنی همانند واچ GT پرزرق‌برق نیست و وزن کمتری دارد؛ در عوض، برای خرید آن باید مبلغ کمتری را پرداخت کرد.

اسمارت واچ جدید آنر به صفحه نمایش 1.2 اینچی آمولد (در مقایسه با صفحه نمایش 1.39 اینچی ساعت هواوی) با تراکم 326 پیکسل در هر اینچ مجهز شده است و یک باتری 178 میلی‌آمپر ساعتی (در مقایسه با باتری 420 میلی‌آمپر ساعتی ساعت هواوی) نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین می‌کند. آنر می‌گوید طول عمر باتری برای یک هفته استفاده معمولی کافی خواهد بود.

قیمت ساعت هوشمند آنر واچ مجیک

قیمت در نظر گرفته شده برای ساعت هوشمند آنر واچ مجیک، 900 یوان است؛ در حالی که هواوی واچ جی تی با قیمت 1300 یوان به فروش می‌رسد. هم‌اکنون ساعت هواوی با قیمت 200 یورو در اروپا عرضه می‌شود. در این حالت می‌توان گفت در صورت عرضه ساعت آنر در بازار اروپا، کاربران باید منتظر برچسب قیمت تقریبا 150 یورویی برای آن باشند.

کاربران با خرید Honor Watch Magic از امکانات بسیاری برخوردار خواهند شد. به عنوان نمونه، دستگاه در حالتی که فشار آب حداکثر 5 اتمسفر باشد، مقاوم است؛ این یعنی شما می‌توانید بدون نگرانی، از آن در هنگام شنا کردن استفاده کنید.

ساعت هوشمند آنر واچ مجیک

به موارد بالا باید سنسور ضربان قلب، موقعیت‌یابی پیشرفته (جی پی اس، گلوناس، گلیلیو) و سیستم پرداخت هواوی پی را هم اضافه کرد. آنر مجیک واچ با ضخامت 9.8 میلی‌متر از ساعت هواوی نیز باریک‌تر است. از دیگر موارد قابل توجه هم می‌توان به استفاده از فولاد ضد زنگ 316L و پلاستیک در ساخت ساعت و همین‌طور پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از بندهای QuickFit اشاره کرد.

فروش ساعت هوشمند واچ مجیک از امروز در چین آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آن را با یکی از دو رنگ مشکی (Lava Black) و نقره‌ای (Moonlight Silver) خریداری کنند.

ساعت هوشمند آنر واچ مجیک