آنر فلای پادز

ایربادهای وایرلس آنر فلای پادز و فلای پادز پرو رونمایی شدند

ایربادهای وایرلس آنر فلای پادز (FlyPods) و فلای پادز پرو (FlyPods Pro) رسما معرفی شدند. محصولات پیش رو، نخستین ایربادهای واقعا بی سیم آنر محسوب می‌شوند. در ادامه، نگاهی دقیق‌تر به ایربادهای جدید آنر خواهیم داشت.

در رویداد اختصاصی امروز، آنر در کنار گوشی پرچمدار مجیک 2 از ایربادهای جدید فلای پادز و فلای پادز هم پرده برداشت. محصول پیش رو در واقع همان Freebuds 2 Pro است که پیش‌تر شاهد انتشار تصاویر و اطلاعات آنها بودیم و گفته می‌شد در کنار گوشی های سری میت 20 معرفی می‌شوند؛ ولی ظاهرا چینی‌ها چنین تصمیمی نداشته و تصمیم گرفته‌اند آنها را برای اولین بار با برند Honor پیش روی کاربران قرار دهند.

طراحی این هدفون‌های جدید مشابه اپل ایرپادز بوده و در دو نسخه مختلف عرضه می‌شود: فلای پادز و فلای پادز پرو. FlyPods Pro در واقع ری‌برند FreeBuds 2 Pro بوده و امکانات اضافی، آن را از نسخه معمولی متمایز می‌کند.

آنر فلای پادز

آنر فلای پادز از طریق بلوتوث 5.0 به گوشی متصل می‌شود. نحوه اتصال و استفاده از این هدفون‌ها نیز بعد از جفت‌سازی اولیه، بسیار آسان خواهد بود. در حقیقت، تنها کاری که برای استفاده به آن نیاز دارید، خارج کردن هدفون از کاور مخصوص است تا روی نمایشگر گوشی، مجوز اتصال هدفون به دستگاه و همچنین اطلاعات مختلف همچون میزان شارژ باتری نمایش داده شود.

سازندگان، کنترل‌های لمسی را برای محصولات خود در نظر گرفته‌اند. از ایرباد چپی می‌توان برای فعال کردن دستیار صوتی استفاده کرد، در حالی که ایرباد راستی، محتوای در حال پخش را کنترل می‌کند. از هر دو ایرباد هم می‌توان برای رد تماس یا پاسخ به آنها استفاده کرد.

آنر فلای پادز

آنر می‌گوید در صورتی که یکی از ایربادهای خود را گم کنید و دوستی داشته باشید که او هم یکی از همین ایربادها را گم کرده باشد، می‌توان با قرار دادن آنها در یک قاب واحد، از آنها به عنوان یک جفت هدفون استفاده کرد. البته، مسلما این حالت برای شرایطی صادق است که ایربادها با یکدیگر متفاوت (یکی برای سمت راست و دیگری برای سمت چپ) باشند. هدفون‌های جدید آنر همچنین با استاندارد IP54 به دست کاربران می‌رسند؛ در این صورت، عرق یا باران آسیبی به آنها نخواهد زد. ایربادهای پیش رو از یک باتری 420 میلی‌آمپر ساعتی قدرت می‌گیرند و سازندگان می‌گویند با یک بار شارژ، برای حداقل 3 ساعت می‌توان از آنها استفاده کرد. شارژ قاب مخصوص نیز به دو صورت بی سیم یا سیمی (از طریق USB-C) انجام می‌شود.

آنر فلای پادز

در سوی دیگر، آنر فلای پادز پرو امکانات جذاب‌تری دارد و کلیدی‌ترین نقطه فروش این هدفون‌های جدید را می‌توان تکنولوژی BoneID در نظر گرفت. این فناوری با ترکیب تشخیص صدا و شناسایی «الگوی صدای استخوان»، به کاربران اجازه می‌دهد تا از فلای پادز به عنوان یک سیستم شناسایی بیومتریک استفاده کنند. ظاهرا، گوش هر انسان الگوی صدای استخوان منحصر به فرد خود را دارد.

با استفاده از این تکنولوژی، کافی‌ست کاربران از هدفون وایرلس خود بخواهند قفل دستگاه را باز کند تا این کار انجام شود. سازندگان می‌گویند به واسطه پشتیبانی از سیستم پرداخت WeChat و AliPay، از این فناوری و هدفون‌ها می‌توان برای انجام پرداخت‌ها استفاده کرد. خریداران این محصول جدید از دستیار دیجیتالی داخلی YOYO نیز برخوردار شده و بدون لمس هدفون می‌توانند از دستیار صوتی خود بخواهند که موسیقی در حال پخش را کنترل کند یا کارهای دیگری همچون پاسخ دادن به تماس‌ها را انجام دهد. برای شروع نیز کافی‌ست عبارت “Hello YOYO” را بگویید تا دستیار دیجیتالی چینی‌ها در خدمت شما قرار گیرد.

آنر فلای پادز

آنر فلای پادز در دو رنگ آبی (Robin Blue) و سفید (Lily of the Valley White) و با برچسب قیمت 115 دلار، از ششم نوامبر (پانزدهم آبان) به فروش خواهند رسید. علاقه‌مندان به خرید آنر فلای پادز پرو نیز ضمن انتخاب یکی از رنگ‌های قرمز (Charm Red) و سفید (Lily of the Valley White)، ناچار به پرداخت 143 دلار هستند. هنوز زمان عرضه نسخه Pro مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چه رنگ ملایم خوبی داره

  2. چه جالب ندیده بودم تاحاالا

  3. اینام وایرلس شد؟😒 اصلا با ماشینی شدن زندگیا موافق نیستم