گوشی ویوو وای 93

گوشی ویوو وای 93 با یک باتری بزرگ و تراشه اسنپدراگون 439 معرفی شد

گوشی ویوو وای 93 (Vivo Y93) با یک باتری بزرگ و قیمت مناسب معرفی شد. ویوو وای ۹۳ نخستین دستگاه مجهز به اسنپدراگون 439 است. در ادامه، با مشخصات و امکانات گوشی جدید ویوو آشنا خواهیم شد.

ویوو باز هم از یک میان رده جدید پرده برداشت. موبایل جدید این شرکت که با نام Y93 شناخته می‌شود، اولین تلفن هوشمندی است که از تراشه جدید اسنپدراگون 439 قدرت می‌گیرد. سازندگان برای تولید این چیپ جدید از فرآیند ساخت 12 نانومتری FinFET بهره برده‌اند. به علاوه، خریداران موبایل جدید ویوو از امکانات جالبی همچون باتری بزرگ، صفحه نمایش قطره آب و دوربین دوگانه برخوردار خواهند شد.

گوشی ویوو وای 93

مشخصات فنی گوشی ویوو وای 93

اسمارت فون جدید چینی‌ها به صفحه نمایش 6.2 اینچی LCD با وضوح +HD و نسبت 19:9 مجهز شده است. ویوو Y93 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد و احتمال دارد سازندگان، پشتیبانی از کارت حافظه را هم برای آن در نظر گرفته باشند؛ موضوعی که البته در وب‌سایت رسمی شرکت هیچ اشاره‌ای به آن نشده است.

یکی از موارد قابل توجه در مورد این گوشی، تجهیز آن به تراشه جدید اسنپدراگون 439 است. روی این چیپست جدید می‌توان هشت هسته پردازشگر Cortex-A53 با فرکانس 1.95 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی آدرنو 505 را پیدا کرد. به گفته کوالکام، این چیپ از دوربین‌های 21 مگاپیکسلی نیز پشتیبانی می‌کند، اما ویوو از ترکیب سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 + سنسور 2 مگاپیکسلی با لنز f/2.4 در بخش پشتی استفاده کرده است. دوربین سلفی نیز با یک سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز f/2.0 و پشتیبانی از قابلیت Face Unlock همراه شده است تا فقدان اسکنر اثر انگشت جبران شود.

گوشی ویوو وای 93

همانند تمام موبایل های جدید Vivo، دستگاه پیش رو هم از دستیار صوتی Jovi پشتیبانی می‌کند؛ در واقع، این بخشی از FunTouch OS (بر پایه اندروید 8.1 اوریو) است.

یک باتری 4030 میلی‌آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز گوشی را تامین می‌کند، ولی متاسفانه پورت میکرو USB برای آن در نظر گرفته شده است. از قابلیت‌های ارتباطی گوشی ویوو وای 93 نیز می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت هم‌زمان، بلوتوث 5 و Wi-Fi ac با حداکثر سرعت 364 مگابیت بر ثانیه اشاره کرد. چیپست هم سرعت دانلود و آپلود LTE را به ترتیب در 150 و 75 مگابیت بر ثانیه محدود می‌کند.

قیمت گوشی ویوو وای 93

علاقه‌مندان به خرید ویوو Y93 باید هزار و 500 یوان بپردازند که این میزان معادل تقریبا 190 یورو / 215 دلار است. هم‌اکنون فروش Y93 در دو رنگ مشکی (Starry Black) و قرمز (Sunset Red) آغاز شده است.

در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این تلفن هوشمند را تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. همین سه تا رنگ ضایعرو داره

  2. طراحیش یجورایی جالب نیست مخصوصا طراحی ناچ گوشی

  3. به دل من ک نشست.ترجیح میدم پولمو خرج چیزای بهتر کنم

  4. تراشه س چرا اینقدر ضعیفه