فوتون ساوانا

شاسی بلند فوتون ساوانا به زودی در بازار ایران عرضه می‌شود

خودرو شاسی بلند فوتون ساوانا (Foton Sauvana) به عنوان محصول جدید شرکت عظیم خودرو در روزهای آینده به خریداران تحویل داده می‌شود. در ادامه، مشخصات و ویژگی‌های این خودرو را بررسی می‌کنیم.

شرکت خودروسازی عظیم خودرو حدود 10 سال است که در صنعت خودروی کشورمان فعال بوده و به مدت 3 سال است که برای حمایت از تولید ملی و ایجاد اشتغال برای جوانان به عرصه تولید خودرو وارد شده است. این شرکت خودروسازی جهت توسعه کار خود با شرکت فوتون همکاری کرده و نتیجه آن تولید خودرو ساوانا بود. عظیم خودرو به تعهدات خود پایبند بوده و به زودی شاسی بلند فوتون ساوانا در خط تولید قرار گرفته و به خریداران تحویل می‌شود.

فوتون ساوانا

فوتون ساوانا مجهز به موتور پرقدرت توربو

خودرو فوتون ساوانا به یک موتور 2 لیتری توربو مجهز بوده که با تکنولوژی پاشش سوخت TGDI توسط متخصصان آلمانی طراحی شده است. این پیشرانه قادر به تولید قدرت 214 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و گشتاور 320 نیوتن‌متر در 4500-1750 دور در دقیقه است. محصول جدید عظیم خودرو لقب قوی‌ترین خودروی تولید داخلی را از آن خود کرده و هم اکنون در کارخانه عظیم خودرو واقع در شهر بروجرد در حال تولید است. فوتون ساوانا پس از طی کردن مراحل آزمایش‌های فنی، تست‌های ایمنی و دریافت مجوز شماره‌گذاری در روزهای آینده به خریداران تحویل می‌شود.

فوتون ساوانا

فوتون ساوانا مناسب برای آفرودسواران

در بازار خودرو ایران جای یک خودروی تولیدی مخصوص جاده‌های آفرودی (ناهموار) به خوبی حس می‌شود؛ اما خودرو فوتون ساوانا با قدرت فوق‌العاده خود به خوبی این خلا را پر خواهد کرد. این خودرو برای آفرودسواران و افرادی که به آفرود علاقه دارند بسیار مناسب است. محصول جدید عظیم خودرو باید در بازار خودرو ایران با محصولاتی نظیر رکستون G4 ،هاوال H9 و فودای Landfort رقابت کند. البته رقبای وارداتی این خودرو هنوز وارد بازار ایران نشده‌اند.

فوتون ساوانا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. من نمیدونم اینا بازار فروش ندارن از کجا سر در میارن

  2. قیمتش مشخص نیست هنوز؟؟