مشخصات فنی گوشی منعطف فلکس پای

مشخصات فنی گوشی منعطف فلکس پای به صورت کامل منتشر شد

به دنبال معرفی اولین موبایل انعطاف پذیر دنیا با نمایشگر تاشو، مشخصات فنی گوشی منعطف فلکس پای (FlexPai) به صورت رسمی توسط Rouyu Technologies اعلام شد. در ادامه، نگاهی دقیق به مشخصات این گوشی خواهیم داشت.

روز گذشته، کمپانی چینی Rouyu Technologies در یک رویداد اختصاصی، فلکس پای را با نمایشگر منعطف پیش روی همگان قرار داد تا عنوان اولین تولیدکننده گوشی انعطاف پذیر را از آن خود کند. اگرچه سازندگان برخی از مشخصه‌های اصلی دستگاه را اعلام کرده بودند، اما حالا لیست کامل مشخصات فنی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

مشخصات فنی گوشی منعطف فلکس پای

اولین موبایل منعطف دنیا با ابعاد 134 در 190.35 در 7.6 میلی‌متر و 230 گرم وزن، به صفحه نمایش 7.8 اینچی آمولد با وضوح 1440×1920 و نسبت 4:3 تجهیز شده و نسل جدید تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام با پردازنده 2.8 گیگاهرتزی، مسئولیت مدیریت اطلاعات در آن را بر عهده دارد. با اینکه پیش‌تر منابع مختلف از به‌کارگیری اسنپدراگون 8150 خبر داده بودند، اما سازندگان از این نام، اسنپدراگون 855 یا اسم دیگری استفاده نکرده‌اند تا کوالکام به صورت رسمی این چیپ جدید را معرفی کند. با این حال، ما می‌دانیم که از آدرنو 640 به عنوان پردازشگر گرافیکی استفاده شده است.

صفحه مربوط به مشخصات فنی گوشی منعطف فلکس پای در وب‌سایت سازنده از وجود 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی خبر می‌دهد. هرچند، با توجه به رونمایی روز گذشته، ما می‌دانیم که این گوشی منعطف در دو نسخه 6GB/128GB و 8GB/512GB نیز تولید خواهد شد.

مشخصات فنی گوشی منعطف فلکس پای

قاب پشتی گوشی فلکس پای، میزبان دوربین دوگانه 16 + 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است؛ هرچند، ما نمی‌دانیم که f/1.8 مربوط به کدام دوربین است. با این حال، صفحه مربوطه وجود لرزشگیر اپتیکال را تایید می‌کند.

از دیگر موارد قابل توجه در مورد فلکس پای می‌توان به باتری 3800 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع (5 ولت / 5 آمپر) موسوم به Ro-Charge، پشتیبانی از دو سیم‌کارت نانو، پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت 256 گیگابایت، بلوتوث 5.1، یو اس بی نوع C، جی پی اس، وای فای و پشتیبانی از باندهای 1، 3، 4، 7، 8، 12، 34، 38، 39، 40 و 41 شبکه LTE اشاره کرد. مطابق با ویدیویی که رسما در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است، کاربران قادر به انجام کارهای مختلفی همچون درگ کردن فایل از یک صفحه به صفحه دیگر (هنگام تا شدن دستگاه) یا استفاده از آن در حالت خیمه‌ای (tent mode) خواهند بود.

برای آشنایی بیشتر با فلکس پای می‌توانید این تیزر رسمی را تماشا کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. طراحیش فعلا مسخرس