میلیاردرهای جهان

میلیاردرهای جهان 20 درصد ثروتمندتر شدند

میلیاردرهای جهان بیشترین افزایش ثروت را در مقایسه با سال‌های گذشته داشته‌اند. بانک بزرگ UBS و موسسه حسابرسی PWC با انتشار گزارشی، مجموع ثروت افراد میلیاردر را بررسی کرده‌اند.

بر اساس گزارش بانک یو بی اس سوئیس (UBS) و پی دبلیو سی (PWC) که به عنوان معتبرترین بانک‌ها و موسسه‌های حسابرسی جهان شناخته می‌شوند، ثروت میلیاردرهای جهان با رشد بی‌سابقه‌ای همراه شده است. اکنون مجموع ثروت 2158 میلیاردر جهان به عدد 8.9 تریلیون دلار رسیده است. بر اساس آمارهای منتشر شده، تولید ثروت نسبت به 30 سال گذشته با رشد زیادی مواجه بوده و از عصر طلایی (1870-1900 عصر توسعه سریع اقتصاد و جمعیت در آمریکا و آغاز تاثیرگذاری بزرگ بانک‌ها، تجارت‌ها، فلسفه و هنر) نیز بیشتر بوده است.

میلیاردرهای جهان

ارث، دلیلی برای افزایش میلیاردرهای جهان

بر اساس آمار منتشر شده از 179 میلیاردری که در سال گذشته به ثروت زیادی دست یافتند، بیش‌ از 40 نفر از آنها از طریق به ارث بردن ثروت، در لیست میلیاردرهای جهان جای گرفته‌اند. مقدار ثروتی که میلیاردرهای فوت شده برای وارثان خود به ارث گذاشته‌اند به طور متوسط سالانه با رشد 17 درصدی مواجه بوده و کل این ثروت در سال 2017 به مبلغ 117 میلیارد دلار رسیده است. برای مثال در سال 2017، تعداد 44 وارث، هر کدام بیش از 1 میلیارد دلار ثروت به ارث بردند.

میلیاردرهای جهان

چین میلیاردر تولید می‌کند

بر اساس بررسی‌های انجام شده، کشور چین در به وجود آوردن میلیاردر در جهان رتبه نخست را داشته و در هر هفته دو میلیاردر جدید در این کشور پدید می‌آید. از طرفی علاوه بر معرفی میلیادرهای جدید، سایر میلیاردهای کشور چین نیز با رشد ثروت 39 درصدی مواجه بوده‌اند و مجموع ثروت آن‌ها به عدد 1.12 تریلیون دلار رسیده است.

تعداد افرادی که ثروتی بیشتر از 1 میلیارد دلار داشته باشند در سال 2017 نسبت به سال 2016 با رشد 9 درصدی مواجه بوده و تعداد آنها از 1979 نفر به 2158 نفر افزایش یافته است. در این لیست، زنان میلیاردر سهم اندکی داشته‌اند، اما نسبت به سال‌های گذشته با 11 درصد افزایش روبرو بوده‌اند که انتظار می‌رود در آینده سهم بیشتری را مال خود کنند.

میلیاردرهای جهان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. شوهر خر پولم نیست بدبختی

  2. ما صد در صد بدبخت تر شدیم

  3. ارتی هم بابامون واسمون نذاشت